فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با «بسیج»:

فتح خرمشهر برگ زرینی در تاریخ 41 ساله انقلاب اسلامی است

سردار خرم دل گفت: فتح خرمشهر توسط رزمندگان اسلام برگ زرینی در دفاع مقدس و تاریخ 41 ساله ایران اسلامی است.
کد خبر: ۹۲۴۲۷۴۰
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۰

سردار حمید خرم دل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد:  سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر است و در دوران دفاع مقدس وضعیتی را بوجود آورد که موجب انگیزه مضاعفی برای نظام و انقلاب و سرزمینمان شد .

وی بیان کرد:  در آن روزهای پر التهاب جنگ، نیروهای بعثی عراق خرمشهر را  اشغال و اعلام کردند که تحت هیچ شرایطی امکان باز پس گیری آن وجود ندارد اما رزمندگان سپاه اسلام  با همه سختی ها و استحکاماتی که دشمن فراهم کرده بود دست به کار بزرگی زدند و برگ زرینی در دفاع مقدس وحتی در طول تاریخ کشور و 41 ساله  انقلاب اسلامی شکل گرفت.

سردار خرم دل ابراز داشت : به اندازه ای این پیروزی مهم و ارزشمند بود که مقام معظم رهبری درباره آن فرمودند« خرمشهرها در پیش است» و با وجود  همه فشارها و تحریم ها به مردم ما  امیدواری دادند که خرمشهرهای دیگر در پیش است و این موضوع یک الگو و برند در کشور ماست.

وی یادآور شد: در حماسه بزرگ  فتح خرمشهر سلحشوران و رزمندگان  غیور استان کهگیلویه و بویراحمد نقش آفرین بودند و شهیدانی را تقدیم کردیم و در طول دفاع مقدس نیز رزمندگان تیپ سرافراز 48 فتح سپاه استان حماسه آفرینی کردند. 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال به دلیل  ویروس کرونا  امکان اجرای برنامه های گرامیداشت سوم خرداد و سایر مناسبت ها  به گونه ای که همه ساله برگزار می شد وجود ندارد اما  مراسم های حداقلی در سطح سپاه و نواحی به یاد رزمندگان و ایثارگران برگزار و از این حماسه آفرینی ها تجلیل می کنیم .

انتهای پیام/

ارسال نظرات