خبرهای داغ:
روابط عمومی حوزه مقاومت شهید رجایی قم خبر داد:
اهم اقدامات گروه طلاب جهادی پایگاه مقاومت بسیج ولی امر حوزه مقاومت شهید رجایی قم در راستای مبارزه با ویروس کرونا به شرح زیر است.
کد خبر: ۹۲۴۲۷۸۵
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۲


به گزارش سرویس بسیج طلاب و روحانیون خبرگزاری بسیج از قم؛ گروه طلاب جهادی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پایگاه ولی امر حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا در زمینه‌های مختلف مبارزه با این ویروس منحوس وارد عمل شدند.

این گروه با شروع غربالگری منزل به منزل در محدوده پایگاه مقاومت بسیج ولی امر کار مبارزه با این ویروس منحوس را آغاز نمودند.

در ادامه این گروه جهادی به دلجویی از خانواده‌های درگیر و آسیب دیده بیماری کرونا پرداخته و با تقدیم دسته گل و غذای متبرک آستان مقدس کریمه اهل بیت سلام الله علیهم اجمعین به دلجویی از خانواده‌های داغدار ودرگیر با کرونا پرداختند.

لازم به ذکر است که یکی از برنامه‌های بزرگ و ارزشمند این گروه پرداختن به جنبه سلامت معنوی خانواده‌های محدوده می‌باشد که در این زمینه طلاب جهادی با به راه اندازی کاروان شادی در نیمه شعبان به اجرای نمایش خیابانی و اجرای گروه سرود و مولودی خوانی در مجتمع‌های مسکونی پرداختند.

از دیگر فعالیت‌های این گروه جهادی می‌توان به فعالیت کارگروه ضد عفونی و گند زدایی مساجد و معابر و منازل مسکونی پرداخت که اخیراً با توجه به بحث بازگشایی مدارس به مدارس محدوده نیز خدمات ضد عفونی ارائه دادند.

پخش بسته‌های بهداشتی و بسته‌های فرهنگی از دیگر اقدامات این گروه می‌باشد.

آخرین خدمت این گروه جهادی لبیک به فرمان مقام معظم رهبری درزمینه رزمایش بزرگ همدلی مومنانه می‌باشد که در این رزمایش پایگاه مقاومت بسیج، ولی امر عجل الله تعالی فرجه الشریف در مرحله اول با تامین مالی از سوی خیرین به تامین بیش از یکصد و پنجاه بسته معیشتی به ارزش سیصد ملیون ریال و در مرحله دوم یکصد بسته به ارزش یکصد میلیون ریال به فرمان امام خامنه ای لبیک گفتند.

این پایگاه جهت ایجاد روحیه مواسات و همدلی مومنانه در میان مردم محله اقدام به ایجاد ایستگاه همدلی نموده و جمع آوری بیش از یکصد میلیون ریال وجه نقد و بیست بسته معیشتی در این غرفه صورت پذیرفت.

همچنین اجرای گروه خیابانی به مناسبت ولادت با سعادت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام از دیگر فعالیت‌های این غرفه می‌باشد.

در ادامه فعالیت‌های این گروه می‌توان به پخش غذای گرم افطاری و سحری متبرک آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علی‌ها درب خانه نیازمندان اشاره نمود.

انتهای پیام/س_سیدحقی
ارسال نظرات
پر بیننده ها