خبرهای داغ:
سرهنگ برزگر گفت: انقلاب با پشتوانه مردمی و دینی در صحنه جنگ نرم و سخت موفق عمل کرد.
کد خبر: ۹۲۴۲۸۸۷
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج عباس برزگر جانشین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب، دشمن تمام توان خود را برای ناکارآمدی و عدم شکل گیری انقلاب به کار برد و بحران های زیادی مانند خلق عرب، خلق ترکمن و قائله کردستان را رقم زد که در نهایت منجر به جنگ تحمیلی شد. امروز مصادف با سالروز آزاد سازی خرمشهر و عملیات بیت المقدس است.

وی گفت: در زمانی که مردم برای رییس جمهوری رای دادند که به آرمان های انقلاب خیانت کرد و مردم تکلیف وی را روشن کردند و پس از فرار وی عملیات پیروز مندانه طریق القدس بود که با ورود نیروهای مردمی رقم خورد. در عملیات بیت المقدس ۱۹هزار نفر از نیروهای دشمن اسیر و خرمشهر آزاد شد که با انهدام ماشین جنگی دشمن همراه شد و معادلات جنگ را به نفع ایران تغییر داد.

برزگر تصریح کرد: شهید واعظی فر کم سن و سال ترین شهید دفاع مقدس بود که فرزند روحانی بزرگواریست و نباید فراموش کنیم جانفشانی های مردم را تا بتوانیم امنیت و استقلال را تداوم ببخشیم.

این مسوول ارشد نظامی اظهار کرد: بخشی از قدرت در نیروی های نظامی انتظامی، اقتصاد، جمعیت، مدیریت می باشد که در دو صحنه جنگ نرم و سخت وجود دارد که در زمینه جنگ نرم و تفکر انقلابی ایران توانسته است اهداف انقلاب را پیش ببرد.

جانشین سپاه صاحب الامر عج گفت: در سال ۷۸ و سال های ۸۸ و بحران ۹۶ مردم با حضور در صحنه توانستند تمام عملکرد دشمنان را خنثی و تقویت امنیت کشور را پیش ببرند. مردم با قدرت نرم انقلاب بزرگ و شگفتی های زیادی را رقم بزنند.

وی با اشاره به عملکرد سرهنگ شیخ حسنی گفت: به عنوان فرمانده جوان و توانمند در عرصه کرونا، سیل لرستان، زلزله و ایجاد امنیت، شایستگی خویش را نشان داد و بنا به در خواست خود و هماهنگی سلسله مراتب به تهران منتقل شد تا ادامه ماموریت خویش را برای نظام مقدس اسلامی به انجام برساند.

وی در پایان اظهار کرد: سرهنگ پاسدار علیرضا حیدری نیز به عنوان فرمانده سپاه ناحیه تاکستان و شهرستان البرز کارنامه موفقی داشت. و امروز سرهنگ پاسدار علیرضا حیدری به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امامحسن (ع) سپاه صاحب الامر عج منصوب می شود که امیدواریم همچون گذشته کارنامه درخشانی از عملکرد خود ارائه دهد.

 

1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها