خبرهای داغ:
منتخب مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی

دیدار جمع دانشجویان و معلمان با نماینده مجلس

دکتر مهدی طغیانی، منتخب مردم اصفهان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در نشستی با حضور جمعی از دانشجوبان دانشگاه فرهنگیان جهت بررسی مسائل آموزش و پرورش حضور به هم رسانید. در ابتدای این جلسه دانشجومعلمان به طرح مسائلی همچون اهمیت آموزش و پرورش در منظومه فکری رهبری، لزوم پیگیری جدی سند تحول، اشکالات طرح خصوصی‌سازی آمورش و پرورش و نظام رتبه‌بندی معلمان پرداختند
کد خبر: ۹۲۴۲۹۱۶
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه بسیج دانشجویی اصفهان : نشستی با حضور جمعی از اعضای بسیج دانشگاه فرهنگیان و دکتر مهدی طغیانی، منتخب مردم اصفهان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی جهت بررسی مسائل آموزش و پرورش برگزار شد. در ابتدای جلسه دانشجومعلمان به طرح مسائلی همچون اهمیت آموزش و پرورش در منظومه فکری رهبری، لزوم پیگیری جدی سند تحول، اشکالات طرح خصوصی‌سازی آمورش و پرورش و نظام رتبه‌بندی معلمان پرداختند.

مهدی طغیانی : اولین تلاش جدی ما برای اینکه متوجه شویم در فضای تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی چه باید بکنیم، پیگیری سند تحول است.

وی در ادامه  این نشست تصریح کرد:
گرچه سند تحول اولین سندی است که علاوه بر مباحث نظری به ارائه راهکار هایی اجرایی پرداخته است، جا دارد که بازنگری‌های دائمی روی سند انجام بگیرد؛ چرا که مسیر تحول در آموزش و پرورش یک جریان ایستا و غیرقابل نقد نیست.

وی پس از اشاره به این نکته که نگاه رایج به آموزش و پرورش مخالف آرمان‌های انقلاب است گفت: نگاه هزینه‌ای به آموزش و پرورش باید تغییر کند و مهم‌ترین کار ما در این حوزه، باید تلاش برای تغییر این نگاه باشد.

دکتر طغیانی در رابطه با جریان حذف دانشگاه فرهنگیان افزود: این نغمه‌ها از آن جایی ساز میشود که بدنه‌ی دانشگاه تا به حال تلاشی برای ارزیابی کیفیت و کارآمدی این دانشگاه انجام نداده‌اند.

در ادامه‌ی گفت و گو مسائل استانی آموزش و پرورش نظیر مطالبات معلمان حق التدریس، بحران کمبود معلم در استان و… مورد بحث قرار گرفت.

وی در پایان نشست ارتباط به وجود آمده میان دانشجو معلمان و منتخبان مجلس یازدهم را اتفاق مثبتی ارزیابی، و پیشنهاد کرد که این ارتباط ادامه یابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها