خبرهای داغ:
حجت الاسلام رستگار با اشاره به اینکه شعار نابودی رژیم صهیونیستی محقق می‌شود، گفت: روز جهانی قدس، شعار راهبردی و استراتژیک انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۲۴۲۹۳۳
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷

حجت الاسلام عبدالرضا رستگار، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اهواز، با اشاره به اینکه بزرگداشت روز جهانی قدس از یادگار‌های امام راحل است، عنوان داشت: امروز برگزاری روز جهانی قدس، مطالبه و دغدغه همه مسلمانان و مستضعفان و آزادگان جهان است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه شعار نابودی رژیم صهیونیستی محقق می‌شود، بیان داشت: به برکت انقلاب اسلامی امید به محو رژیم صهیونیستی در جهانیان حاصل شده، شمارش معکوس برای نابودی آن به صدا درآمده و اکنون یک باور است.

حجت الاسلام رستگار با بیان اینکه فلسطینی‌ها به این باور رسیدند که سرزمین شان دوباره به آن‌ها بازخواهد گشت و اکنون هر جمعه، را با عنوان «بازگشت» گرامی می‌دارند، اضافه کرد: یکی از استراتژی‌های بلند امام راحل، آزادسازی فلسطین و محو رژیم غاصب صهیونیستی از کره زمین می‌باشد و چنین استراتژی در حال وقوع است.

وی با اشاره به وقوع انقلاب‌های بسیاری در جهان گفت: این انقلاب‌ها با گذشت اندک زمانی، اصول اولیه را از دست داده و استحاله شدند، اما با گذشت ۴۱ سال از انقلاب اسلامی به لطف الهی، عنایت امام زمان و مدیریت امام راحل و رهبری، شعار‌های انقلاب کماکان زنده است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به اینکه نابودی رژیم صهیونیستی از شعار‌های زنده انقلاب اسلامی است، ادامه داد: هر سال بر طرفداران اندیشه نابودی رژیم اشغالگر قدس افزوده می‌شود، حرکت‌های بسیاری در اقصی نقاط جهان علیه این رژیم منفور و در حمایت از فلسطین انجام می‌شود.

حجت الاسلام رستگار با اشاره به اینکه روز قدس امسال در شرایط خاصی برگزار می‌شود، تصریح کرد: روز جهانی قدس، شعار راهبردی و استراتژیک و نه تاکتیک انقلاب اسلامی است؛ از این رو امسال با شدت و قوت بیشتری گرامی داشته شود و به جهانیان اعلام کنیم در دفاع از مردم مظلوم فلسطین حضور همیشگی داریم.

وی گفت: در خانه‌ها و خیابان ها با نصب پرچم فلسطین و ایران اسلامی، انزجار عملی از رژیم صهیونیستی را نشان دهیم تا چنین آرمانی به عنوان یک عبادت، تلقی و در عین حال محقق شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها