خبرهای داغ:
فرمانده جدید سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین
سرهنگ حیدری گفت: امروز همه ما باید با الگو قرار دادن شهدا به عنوان اسوه در زندگی خود و ولایت پذیری بتوانیم در مقابل هجمه وسیع فرهنگی دشمن که برای ضربه به انقلاب است پای کار باشیم.
کد خبر: ۹۲۴۲۹۳۶
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ علیرضا حیدری فرمانده جدید سپاه امام حسن مجتبی(ع) در مراسم تکریم فرمانده پیشین و معارفه فرمانده جدید سپاه قزوین ضمن تقدیر از تلاش سرهنگ شیخ حسنی و تبریک فرارسیدن عید سعید فطر بیان کرد: یکی از وظایف ما در سپاه پاسداران، حفظ و حراست از انقلاب است و امیدواریم با اتحاد و همدلی بین بسیجیان و دستگاه ها با استفاده از ظرفیت شهرمان از آرمان های انقلاب دفاع کنیم.

وی با اشاره به اهمیت شاخصه ولایت پذیری در جامعه گفت: ولایت پذیری در مسیری که شهدا انتخاب کردند به خوبی مشهود است. همانطور که در دوران دفاع مقدس امام راحل فرمودند جزایر مجنون در عملیات خیبر باید حفظ شود، بسیجیان با تمام کمبودها به این امر لبیک گفتند چرا که ولایت پذیری اولویت آنها بود.

سرهنگ حیدری اظهار کرد: امروز همه ما باید با الگو قرار دادن شهدا به عنوان اسوه در زندگی خود و ولایت پذیری بتوانیم در مقابل هجمه وسیع فرهنگی دشمن که برای ضربه به انقلاب است پای کار باشیم.

وی افزود: امروز خدمت در پایگاه بسیج عبادت است. کمک مومنانه، پای کار بودن در بحث ویروس کرونا عبادت است. لذا حکم شما با نظر امام زمان بوده که سرباز انقلاب هستید و می خواهد که از این انقلاب دفاع کنید تا پرچم اسلام را با رهبری مقام معظم ولایت به دست امام زمان برسانید.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها