بیانیه بسیج مساجد و محلات سپاه بیت المقدس کردستان در آستانه روز جهانی قدس

بسیج مساجد و محلات سپاه بیت المقدس کردستان در آستانه روز جهانی قدس بیانیه کرد.
کد خبر: ۹۲۴۲۹۵۵
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، بسیج مساجد و محلات سپاه بیت المقدس کردستان در آستانه روز جهانی قدس بیانیه کرد. روز قدس یکی از برجسته‌ترین یادگار‌های هوشمندانه معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) احیاءگر اسلام ناب محمدی (ص) است.
 
چهل و یک سال پیش، امام بزرگوار این روز را برای دفاع از مسئله‌ی مهمّ فلسطین اعلام کرد و خوشبختانه امروز مسئله‌ی قدس در بیش از صد کشور جهان گرامی داشته می‌شود.

روز قدس نشان دهنده صف بندی حق و باطل، صف بندی عدل درمقابل ظلم است روز دمیدن خون در رگ‌های امت اسلامی است.

مسئله‌ی فلسطین یک مسئله‌ی انسانی است؛ روز قدس فقط روز فلسطین نیست؛ روزی متعلق به امت اسلامی است.

امروز در زمانه‌ای که سراسر جهان سرگرم مقابله با ویروس منحوس کرونا است نباید از ویروس منحوس قرن یعنی رژیم کودک کش غافل شد و باید دانست که از سال‌ها قبل جهان گرفتار ویروسی خطرناک و کشنده شده است که علاجش صرفاوحدت کلمه مسلمانان و توجه ویژه به مسئله فلسطین است.

با استناد به آیات قرآن و به مدد الهی ان شاالله با دعای مومنان روز ه. دار در ماه مبارک رمضان هر چه زودتر چنان دارویی برای این ویروس منحوس قرن تجویز خواهد شد که بساط آن رااز بیخ وبن برای همیشه برخواهد چید.

سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه بیت المقدس کردستان ضمن محکوم نمودن جنایات چند وچندین ساله این غده سره طانی بر روی این کره خاکی، با توجه به شرایط پیش آمده (شیوع ویروس منحوس کرونا) ازآحاد مردم شریف فهیم، روزه دار و با فرهنگ خطه خونرنگ کردستان به ویژه بسیجیان سلحشور و همیشه در صحنه می‌خواهد ضمن حمایت همه جانبه از مردم رنج کشیده فلسطین و مبارزین مقاومت اسلامی به هر طریقی که مقدور است این روز تاریخی را زنده و گرامی داشته تا به یاری خداوند تبارک وتعالی بتوانیم هرچه زودتر از شر این غده سرطانی که به عنوان سگ نگهبان استکبار جهانی در منطقه مشغول به فعالیت است خلاص شده و در آینده‌ای نزدیک به امید حق نماز باشکوه وحدت را در بیت المقدس شریف برگزارنماییم.

سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه بیت المقدس کردستان
اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ هجری شمسی- رمضان المبارک ۱۴۴۱ هجری قمری
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار