خبرهای داغ:
313
فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان عنوان کرد
فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج): عشایر از پاک ترین و شریف ترین قشر مملکت هستند و سرمایه اصلی آنها ایمان و محبت اهلبیت است و همواره از وفادار ترین افراد به انقلاب و نظام بوده اند.
کد خبر: ۹۲۴۲۹۷۳
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان ، سردار مجتبی فداء در دیدار با سران عشایر استان تاکید کرد: پاک ترین و شریف ترین قشر مملکت عشایر هستند و سرمایه اصلی آنها نیز ایمان ، صداقت و محبت آنها به اهلبیت است .
وی با بیان اینکه عشایر از وفادارترین افراد به انقلاب و نظام هستند گفت: دشمنان به دنبال این هستند که از قومیت ها برای برافروختن آتش اختلاف در کشور استفاده کنند اما نفوذ کلام و اعتبار شما عزیزان میتواند توطئه دشمنان را خنثی کند.
سردار فداء یادآور شد :زندگی عشایری همواره با سختی و مشکلاتی همراه است از جمله کوچ و تهدیدات آن ، تلف شدن دام و خطرات انسانی ولی سپاه آمادگی دارد در امر کاهش محرومیت و کم کردن آلام عشایر عزیز در حد توان تلاش کند.
وی افزود: برای کم کردن مشکلات در زمینه محرومیت زدایی، یک دهستان در منطقه پشت کوه فریدونشهر و یک دهستان در منطقه عمومی سمیرم قرار دادیم و به دنبال کسب اعتبار و جذب منابع هستیم و خاص مناطق عشایری اعتباری اختصاص قرار خواهد گرفت.
فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان تاکید کنند : که در صورتی که مشلکی از مشکلات عشایر به دست بسیج قابل حل باشد بسیج و سپاه استان تمام قد وارد میدان می شود و در صورتی که نیاز به ورود دستگاه و یا اداره دیگری باشد پیگیری خواهد نمود.
سردار فداء با بیان اینکه عشایر کمترین هزینه و بیشترین منفعت را برای کشور دارند تاکید کرد: در شرایط فعلی عشایر عزیز به واسطه تولید مایحتاج مورد نیاز خود و فروش مازاد کمترین مشکل را دارند اما بسیاری از مردم به واسطه ویروس کرونا با مشکلات و سختی زیادی پیدا کرده اند.
در ادامه نمایندگان عشایر به بازگو کردن مسائل و مشکلات خود از جمله مشکلات بهداشتی، تردد، محدودیت پروانه دام ، مشکلات حقوقی پرداختند و مقرر شد سازمان بسیج عشایری استان جلسه ای با ادارات مختلف از جمله امور عشایر، دامپزشکی، منابع طبیعی و ناجا برای بررسی مشکلات عشایر تشکیل دهد و پیگیر تاسیس یک دفتر حمایت حقوقی برای برطرف کردن مشلات حقوقی عشایر را شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار