کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با «بسیج»:

تفکر امام نابودی اسرائیل را به عنوان یک مطالبه و آرمان جهانی تبدیل کرده است

یاری کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه نابودی اسرائیل امروز به یک مطالبه جهانی تبدیل شده گفت: این را مدیون امام هستیم که با تیزهوشی خود روزی را تحت عنوان روز قدس نامگذاری کردند و تمام افکار عمومی جهان متوجه این مسئله نمودند.
کد خبر: ۹۲۴۲۹۸۶
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰

جواد یاری کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به تاریخچه شکل گیری رژیم جعلی اسرائیل گفت: در سال 70 میلادی امپراطوری روم با کشتار یهودیان مجودیت آنها را در فلسطین پایان داد و به اندازه ای آنها را شکنجه دادند و تحت فشار گذاشتند که یهودیان مجبور به ترک فلسطین شدند.

وی افزود: بعد از جنگ های مختلفی که بین رم و دشمنان آن رقم خورد چندین بار فلسطین دست به دست شد اما در این بازه زمانی همچنان در اختیار امپراطوری رم بود.

یاری اظهار داشت: در سال 634 میلادی فلسطین توسط مسلمانان فتح شد و به فلسطینی ها در جان،مال و سایر بخش های آنها آزادی دادند اما یهودیان را از ورود به آن منطقه محروم کردند و این ماجرا تا جنگ های سلیبی تا سال 1187 تا 1192 در منطقه به وجود آمد فلسطین بین مسلمانان و مسیحیان دست به دست میشد تا اینکه مسلمانان دوباره توانستند آنجا را تصرف کنند.

وی ادامه داد:  این کشور تا جنگ جهانی دوم به دست امپراطوری عثمانی قرار گرفت و زمانی که عثمانی با توطئه انگلیسی ها فروپاشید یهودیان با سایر استعمارگران یک برنامه ریزی برای قرار دادن یهودیان در سرزمین فلسطین انجام دادند زیرا زمانی که عثمانی به 30 کشور تقسیم شد فلسطین،لبنان و اردن هرکدام به تحت نظر و پیمانیت انگلیس و یا فرانسه قرار گرفتند.

یاری با بیان اینکه انگلیسی ها به دلیل اینکه برنامه داشتند فلسطین را تحت حمایت خود درآوردند،گفت: در سال 1948 این سرزمین کاملا در اختیار یهودیان قرار گرفت که در آن مقطع زمانی تعداد یهودیان خیلی کم بود و بدین جهت با یک برنامه ریزی تمام یهودیان آواره در سراسر جهان را فراخوان دادند و در سرزمین فلسطین ماندگار کردند و جمعیت آن را به بالای یک میلیون نفر رساندند و این لازم بود چراکه برای ایجاد سرزمین این جمعیت لازم است.

وی افزود: اواسط  قرن 18 یک باند مخفی از رهبران یهود که متشکل از نخبگان آنها بود یک تشکیلات مخفی را سازماندهی کردند و برنامه ریزی برای اینکه بتوانند اقلیت های مختلف یهود را در کشورهای مختلف با هدف دسترسی به ثروت های کلان ،تسلط بر مطبوعات جهانی و نفوذ بر تفکرات دیگران سازماندهی کنند.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: این تشکیلات بین خود یهودیان هم اعلام موجودیت کرد و طی یک قرن به تبیین اندیشه ها و تقویت فرقه ها و جمع آوری ثروت پرداختند تا اینکه در 1897 میلادی با طرح شعار بازگشت به عرصه موعود کنگره جهانی یهود را در سوئیس برگزار کردند و آنجا رسما اعلام موجودیت کردند.

وی با اشاره به اینکه ریاست این کنگره با  تئودر هرتسل ایجاد یک ملت و تشکیل اسرائیل را در این کنگره رقم می زند و از همه یهودیان دعوت می کند،گفت: آنها نیز به آنجا مهاجرت کنند و این درحالی بود که یهودیان خیلی کمی در سرزمین فلسطین ساکن بودند که یهودیان مستقر در فلسطین در آغاز قرن نوزدهم 8 هزار نفر و در سال 1980 بیست هزار نفر که در سال 1918 بیش از 56 هزار نفر بودند که کمتر از 3 درصد فلسطین را تشکیل می داند.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: در طی نیم قرن با مهاجران یهودی از سراسر جهان جمعیت را به بیش از یک میلیون نفر و نیم رساندند و زمین های فلسطینی ها را غصب کردند و تنها 3 درصد زمین ها را از فلسطین خریدند و باقی زمین ها را به زور غصب کردند.

یاری با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی بیان کرد: اینکه رژیم صهونیستی خشونت به خرج می دهد طبق پروتکل های 24 گانه می گوید که هدف نهایی صهوینیست جهانی حاکمیت بر جهان است که جز با خشونت به دست نخواهد آمد و عدالت،برابری قانون،حقوق بشر و لیبرالیسم الفاظی هستند که واقعیت خارجی ندارند و ما از این مفاهیم به عنوان طعمه برای جذب و  نابودی ممخالفان خودمان استفاده می کنیم.

وی توحش و خشونت در ذات صهیونیست ها را برگرفته از پروتکل های 24 گانه آنها خواند و افزود:  لذا در بین ملت های جهان اینها یک نژاد بسیار منحوسی تلقی می شوند که حتی در اروپا،آمریکائی ها و بین یهودیان نیز نگاه بسیار منفی وجود دارد.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه نابودی صهیونیست ها توسط حضرت امام(ره) به یک آرمان جهانی تبدیل شد،گفت: این را مدیون امام هستیم که با تیزهوشی خود روزی را تحت عنوان روز قدس نامگذاری کردند و تمام افکار عمومی جهان متوجه این مسئله نمودند و جنایات آنها را در جهان آشکار کرد که این هنر امام بود.

وی با تأکید بر اینکه امروز نابودی اسرائیل به یک گفتمان جهانی تبدیل شده،گفت: این گفتمان که خود حضرت امام(ره) می فرمایند رژیم صهیونیستی باید از بین برود و زمانی که این مسئله توسط امام مطرح شد بیش از 2 هزار کیلومتر انقلاب اسلامی با اسرائیل فاصله داشت و امروز که چهل سال از آن گفتمان می گذرد می بینیم که نیروهای مقاومت به مرزهای صهوینیستی رسیده اند و این وعده ای بود که حضرت امام داده بودند.

کارشناس مسائل سیاسی افزود: خود مقام معظم رهبری به عنوان پرچم دار این گفتمان فرموده اند رژیم صهیونیستی 25 سال آینده را نخواهد دید و این قطعا محقق خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه امروز نابودی اسرائیل به عنوان مطالبه جهانی مطرح است،گفت: با بررسی اهداف رژیم صهیونیستی می بینیم که آنها قصد داشتند سیطره جهانی به وجود بیاورند و کل جهان را اشغال کنند اما جمهوری اسلامی با فضایی که ایجاد کرد روز به روز محدودتر می شوند و حتی دور خودشان دیوار کشیدند و هرلحظه فشارهای جبهه مقاومت و جبهه آزادی خواهان جهان بر این رژیم جعلی بیشتر می شود و در طی این چند سال اخیر اکثر یهودیان این منطقه دو تابعیتی شده اند که در صورت لازم به منطقه دیگر مهاجرت کنند.

یاری در پایان خاطر نشان کرد: در آیات 4 تا 7 سوره اسراء وعده نابودی صهیونیست داده شده که بر اساس تفاسیر نابودی در دو مرحله رقم می خورد که مرحله اول آن توسط انقلاب اسلامی شروع خواهد شد و مرحله دوم آن نیز توسط ایرانیان در ظهور حضرت مهدی(عج) رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات