خبرهای داغ:
در بیانیه هیئت اندیشه‌ورز علوی سازمان بسیج دانش‌آموزی همدان آمده است
در بیانیه هیئت اندیشه‌ورز علوی سازمان بسیج دانش‌آموزی استان همدان به مناسبت روز قدس آمده است: روز قدس نماد آزادیخواهی، ظلم‌ستیزی، وحدت و همدلی امت اسلامی است تا با خروش یکپارچه علیه ظلم و بیداد، پرچم عدالت‌طلبی را در جهان برافراشته و ظرفیت و توان خویش را به رخ زیاده‌خواهان عالم بکشند.
کد خبر: ۹۲۴۳۰۰۵
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱

روز قدس نماد آزادیخواهی، وحدت و همدلی امت اسلامیبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، دانش‌آموزان هیئت اندیشه‌ورز علوی سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت روز قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

«قدس پاره تن اسلام است»امام خمینی(ره)

مسلمانان باید روز قدس را روزی بزرگ بشمارند و در تمام کشورهای اسلامی تظاهرات برگزار و در مساجد ندای آزادسازی قدس شریف را سر دهند. روز قدس نماد آزادیخواهی، ظلم‌ستیزی، وحدت و همدلی امت اسلامی است تا با خروش یکپارچه علیه ظلم و بیداد، پرچم عدالت‌طلبی را در جهان برافراشته و ظرفیت و توان خویش را به رخ زیاده‌خواهان عالم بکشند.

ملت غیور و سلحشور ایران اسلامی روز قدس را تنها روز مبارزه با اسراییل غاصب نمی‌داند که اسراییل و صهیونیسم، حقیرتر از آن است که نیاز به این همه تجهیز باشد؛ بلکه روز قدس روز مبارزه با استکبار جهانی و حمایت از مستضعفین جهان است.

اکنون پس از شکست‌های متوالی رژیم صهیونیستی در جبهه‌های مختلف از محور مقاومت، این بار دولت منفور آمریکا در سیاست شیطانی جدید خود که آن را «معامله قرن» نامیده است به دنبال سلطه کامل بر منطقه و کشورهای مسلمان و نیز فراموشی فلسطین و حق مالکیت و حاکمیت فلسطینیان بر اراضی اشغالی است. ولی به کوری چشم آمریکا و اسرائیل با اتحاد و همدلی ملت‌های اسلامی و به حرمت خون پاک شهیدان به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی، این طرح مثل دیگر طرح‌های شیطانی دیگر شکست خواهد خورد و هرگز مسئله فلسطین از یادها نخواهد رفت و تا روز زوال رژیم صهیونیستی به عنوان مسئله و دغدغه اصلی ملت‌های آزاده جهان باقی خواهد ماند .

بنابر فرمایش حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) «اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید»(18/6/94) و «ان شاء الله (شما) جوانان در بیت المقدس نماز خواهید خواند» (16/11/98) که این وعده‌ای است از سوی رهبر جهان اسلام که بدون شک به زودی تحقق می‌یابد. ان شاءالله

ما دانش‌آموزان بسیجی استان همدان نیز جنایات رژیم سفاک صهیونیستی و حامیان غربی آنان را محکوم کرده و بار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای عزیز در راستای زمینه‌سازی و فراهم آوردن مقدمات ظهور حضرت حجت(عج) با تمام توان گام برمی‌داریم و این ندا را سر می‌دهیم و از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم که: «اللهم عجّل لولیک الفرج».

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات