اختصاص10میلیارد ریال برای مناسب سازی معابر شهریار

استفاده از مجموعه های فرهنگی ورزشی برای معلولین شهریار رایگان شد

خبرگزاری بسیج: شهردار شهریار از مناسب سازی فضاهای شهری برای معلولین جسمی،از جمله رویکردهای عدالت محورانه،در برنامه ریزی و مدیریت شهری این شهرستان دانست.
کد خبر: ۹۲۴۳۰۷۲
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۴

بهروز کاویانی،شهردار شهرستان شهریار،در گفتگو با خبرنگار بسیج از غرب استان،با تأکید بر تخصیص10میلیارد ریال در سال99،مبنی بر مناسب سازی فضای شهری برای جامعه معلولین گفت:شهر سالم شهری است که همه اقشار جامعه شهروندی، بتوانند از خدمات آن نهایت بهره و ‌استفاده را ببرند.

وی در ادامه افزود:شهرداری شهریار در این راستا به منظور احداث مجموعه های فرهنگی-ورزشی و‌اداری برای جامعه معلولین و‌جانبازان شهرستان،پیگیر اختصاص قطعه زمین مناسب است.

این مقام شهری، با بیان اینکه مجموعه های فرهنگی-ورزشی شهریار برای معلولین رایگان میشود،خاطر نشان کرد:مناسب سازی فضاهای شهری برای معلولین جسمی و‌عابران پیاده،از جمله رویکردهای عدالت محورانه و‌حقوق شهروندی در برنامه ریزی و مدیریت شهری این شهرستان است.

 کاویانی اظهار داشت:به منظور رفاه حال معلولین و‌جانبازان، زین پس اخذ تأییدیه مناسب سازی از اداره بهزیستی شهرستان شهریار،جهت کلیه پروژه های عمرانی در حال ساخت،توسط شهرداری انجام خواهد گرفت.

 

انتهای پیام//

ارسال نظرات
آخرین اخبار