خبرهای داغ:
نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان :

روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است

روز قدس امسال به ویژه با توجه به اینکه انقلاب هایی از سوی مردم منطقه شکل گرفته ویژگی های متمایزی دارد ، از این جهت حائز اهمیت است که اسراییل در ضعیف ترین دوران طول عمر خود به سر می برد و سردمداران رژیم صهیونیستی دچار چالش های بزرگی هستند و البته آمریکایی ها و اسراییلی ها دچار نوعی سرگیجه سیاسی در منطقه شده اند و نمی توانند وضع به وجود آمده را تحلیل یا تحمل کنند.
کد خبر: ۹۲۴۳۱۶۶
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبر گزاری بسیج از فلاورجان ، حجت الاسلام والمسلمین علی رئیسیان نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت روز جهانی قدس مطالبی بیان نمود .

وی  در ادامه افزود: حضرت امام خمینی(ره) از مسلمانان جهان خواست تا با انتخاب آخرین جمعه ماه رمضان به نام «روز قدس»، در این روز همبستگی خود را در حمایت از «حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین» به نمایش بگذارند و پس از نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس از سوی رهبر انقلاب همه ساله خیل عظیمی از روزه داران در این روز پیش از اقامه نماز جمعه در حمایت از مردم فلسطین راهپیمایی می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج فلاورجان افزود : امام خمینی(ره) همچنین در شرح جهانی بودن این روز فرمودند: «روز قدس، جهانی است، و روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است، روز مقابله ملتهایی است که در زیر فشار ظلم آمریکا و غیر آمریکا بودند، روزی است که باید مستضعفین مجهز بشوند. روز قدس، روزی است که باید سرنوشت ملتهای مستضعف معلوم شود باید ملتهای مستضعف در مقابل مستکبرین اعلان وجود بکنند.

وی در ادامه گفت : روز قدس امسال به ویژه با توجه به اینکه انقلاب هایی از سوی مردم منطقه شکل گرفته ویژگی های متمایزی دارد ، از این جهت حائز اهمیت است که اسراییل در ضعیف ترین دوران طول عمر خود به سر می برد و سردمداران رژیم صهیونیستی دچار چالش های بزرگی هستند و البته آمریکایی ها و اسراییلی ها دچار نوعی سرگیجه سیاسی در منطقه شده اند و نمی توانند وضع به وجود آمده را تحلیل یا تحمل کنند.

رئیسیان در ادامه اذعان داشت : پیام اصلی روز قدس مبارزه با رژیم صهیونیستی و آزادی قدس شریف است با این همه امسال ملت های مسلمان از انقلاب های بزرگی که در منطقه انجام شده روحیه گرفته اند و مردم ایران همواره نشان داده اند که پای کار هستند روز قدس در داخل ایران علی رغم بحران ویروس منحوس کرونا همچنان از عظمت بسیار بالایی برخوردار است.

وی  در پایان با اشاره به سخن بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که فرمودند:«روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است؛ روز حکومت اسلامی است خاطر نشان کرد : انقلاب اسلامی ایران همواره از حامیان ملت مظلوم فلسطین بود است  و روز قدس روزی است که باید جمهوری اسلامی در سراسر کشورها بیرق آن را بر افراشته کند. روزی است که باید به ابر قدرتها بفهمانیم  که دیگر آنها نمی‌توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار