خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران حرکتی شکوهمند در عرصه تحولات سیاسی قرن بود، که با روح استکبارستیزی در میان مردم فلسطین برای مبارزه با ظلم نشاطی تازه به وجود آورد، گفت: انقلاب اسلامی فرهنگ سنگ در برابر تانک را در این سرزمین الهی نهادینه کرد.
کد خبر: ۹۲۴۳۱۸۵
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد رضایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس  با یادآوری فرمایشات مقام معظم رهبری كه فرمودند روز قدس لیلةالقدر تاریخ اسلام است، گفت: امروز به واسطه بیداری که به برکت انقلاب اسلامی به وجود آمده است مردم فلسطین در مقابل استبداد شجاعانه ایستاده‌اند و تا آخرین نفس سرود مقاومت و شهادت می‌خوانند.

وی تأكید كرد: انقلاب اسلامی ایران حرکتی شکوهمند در عرصه تحولات سیاسی قرن بود که با روح استکبارستیزی در میان مستضعفان جهان از جمله مردم فلسطین برای مبارزه با ظلم نشاطی تازه به وجود آورد و فرهنگ سنگ در برابر تانک را در این سرزمین الهی نهادینه کرد.

اهمیت گرامیداشت روز جهانی قدس

رضایی با اشاره به اهمیت گرامیداشت روز جهانی قدس گفت: بیت‌المقدس عمری به بلندای خلقت بشریت دارد، خلقت‌گاه حضرت آدم، قرارگاه کشتی نوح نبی، سرزمین طور سینا معراج‌گاه حضرت رسول(ص)، آخرین سفیر الهی و نخستین قبله مسلمین و نهایتاً سرزمین زیتون‌های زخمی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس افزود: در ماه مبارک رمضان سال ۵۸ حضرت امام در پیامی سرنوشت‌ساز آخرین جمعه رمضان هر سال را روز قدس و روز حیات اسلام نامیدند، از آن پس هر سال در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان شاهد تظاهرات ضد صهیونیستی و حمایت از از مردم مظلوم فلسطین هستیم.

وی بیان كرد: روز قدس را امام(ره) در تارک تاریخ به یادگار گذاشت تا مردم مسلمان جهان از ستمی که بیدادگران صهیونیستی و استکبار جهانی بر ملت مظلوم فلسطین روا می‌کند، غافل نمانند.

رضایی ادامه داد: اکنون که سال‌ها از سخنان پیامبرگونه امام عزیزمان می‌گذرد، می‌بینیم روز قدس شهرتی جهانی یافته و مرزها را درنوردیده و در اعماق دل و جان ملت‌های آزادی‌خواه جهان به‌ویژه کشورهای اسلامی نفوذ کرده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس همچنین به شرایط روز قدس امسال اشاره كرد و گفت: امسال به واسطه وضعیت موجود مسلمانان عالم مظلومیت خاموش قدس را فریاد می‌کشند، چون بیت‌المقدس پاره تن اسلام است./ایکنا

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها