مسئول نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرخمیر:

عمر غده ی سرطانی اسرائیل کمتر از 25 سال است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندرخمیرعنوان کرد:اسلام دینِ مدارا با ظالم نیست و همیشه مدافع و یاری کننده مظلوم بوده است.
کد خبر: ۹۲۴۳۲۵۵
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان،حجت الاسلام والمسلمین محیائی تصریح کرد:در زمانی که تمامی کشورهای دنیا در مورد موجودیت جعلی رژیم اسرائیل سکوت کرده یا حمایت می کردند ایران اسلامی پرچم فلسطین را در عالم به اهتزاز در آورد و این میسر نبود مگر با درایت بنیانگذار انقلاب اسلامی در نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به روز جهانی قدس ، روزی که تجلی روشنی از مبارزه جهان اسلام و حق طلبی کشورهای مسلمان برای مسأله فلسطین است.

وی با تاکیدبراینکه ما برتعهدخود برای ادامه راه شهیدحاج قاسم سلیمانی تا نابودی کامل رژیم غاصب پایبندبوده افزود:باید توجه داشت عزّت و افتخار اسلام در احیای همین آرمان هاست و این امر از نبی اکرم اسلام(ص) به ما رسیده است که فرمودند: اگر انسانی( و نه تنها مسلمانی) در جایی از عالم ندای مظلومیت بلند کرده وکمک بخواهد و مسلمین بشنوند و به فریاد او رسیدندگی نکنند، مسلمان نیستند.

حجت الاسلام محیائی با اشاره به اینکه تمام توطئه ها ونقشه های شوم دشمن برای شکست اراده ملت مسلمانان فلسطین نقش برآب شده ابراز داشت :آنچه که امروز شاهد آن هستیم وادادگی و مستأصل شدن صهیونیست های کودک کش و جنایتکار و حامیان آنها همچون آمریکا و سعودی ها است و این شرائط نوید پیروزی حق بر باطل را می دهد و امید این می رود که عمر غده سرطانی اسرائیل به کمتر از25 سالِ وعده ی رهبری معظم انقلاب امام خامنه ای (مدظله) برسد.

ایشان با بیان اینکه وظیفه ی همه ی مسلمین ایجاب می کند که برای نابودی این رژیم غاصب و برچیدن بساط ظلم هم‌پیمانان آنها تلاش کنیم اذعان کردند:
در شرائط کرونائی که امروز با آن مواجهیم و عدم امکان برگزاری راهپیمائی روز جهانی قدس درکشور باید تمامی اقشار جامعه اسلامی اعم از مسئولین ، طلبه ، دانشجو و بسیجیان با حضوری فعال در عرصه جهاد فضای مجازی ، از این ابزاری که اکنون در دست صهیونیست هاست بر علیه خودشان بکار بگیریم و بهره برداری لازم را داشته باشیم.

ایشان اظهار داشتند:حضور در پویش های قدس شریف در فضای مجازی و حضور فعال و هدفمند جهت رسوائی ظالمان و غاصبان و مفسدان فی الارض عالم ،کمتر از جهاد فی سبیل الله در جبهه های مقاومت نیست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه بندرخمیر با تاکید براینکه گاهی هجمه ی زیادی از پیام های حق طلبی و مبارزه با ظلم این طواغیت، لرزه بر اندام سران و مجریان طرح های شوم معامله های قرن می اندازد گفت:ما مردم مسلمان و همیشه حامی مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف با اعلام انزجار وبرائت از تمامی ظالمان عالم و درصدر آنها اسرائیل غاصب و حامیان قسم خورده ی آنها آمریکا ، آل سعود و اروپائیان واداده، به مردم آزاده عالم این پیام را ارسال می کنیم که تا نابودی این غده ی سرطانی و نا امیدی هم پیمانانشان ، لحظه ای از مقاومت خویش عقب نخواهیم نشست و در مبارزه با این لکه های ننگِ در عالم، ثابت قدم خواهیم بود؛ به حول قوه الهی. ان شاءالله.
 

ارسال نظرات