بیانیه سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان یزد به مناسبت روز جهانی قدس

روز قدس فقط روز فلسطین نیست،روز اسلام است.روز قدس، جهانی است و روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد.روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.
کد خبر: ۹۲۴۳۲۶۴
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴

 سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان یزد بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز جهانی قدس یادگار حضرت امام خمینی (ره)بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر آزادگان جهانی می باشد.

تدبیری که پایه های خانه عنکبوتی رژیم صهیونیستی را سست تر نمود و غایت این تدبیر فتح قدس توسط بسیجیان جهان اسلام می باشد. توطئه ی صهیونیسم بین الملل و انگلیس خبیث در دهه ۴۰میلادی و ضعف و سستی مسلمین بعلت نداشتن رهبر الهی سبب گردید تا قدس و فلسطین در چنگال خونریزان عالم گرفتار شود.مبارزات کشور های عربی به دلیل نداشتن رهبری الهی  و اتکاء به بلوک شرق و غرب حاصلی جز از دست دادن وجب به وجب سرزمین فلسطین نداشت.

پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ زلزله ای بود که لرزه هایش به فلسطین رسید و نفس الهی روح الله پایه های رژیم اشغالگر را سست و عزم مجاهدان در جبهه مقاومت را هزاران برابر نمود و رژیم اشغالگر را به شکست های متعدد در جنگ های ۳۳روزه،۲۲روزه و ۶روزه کشاند و انشاالله تا ۲۵ سال آینده اثری از رژیم کودک کش صهیونیستی باقی نماند. تنها راه حل مسئله فلسطین،بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمین آباء و اجدادیشان و همچنین خروج مهاجران غاصب به وطن های اصلیشان می باشد و سپس انتخاب یک دولت با رای مالکان اصلی فلسطین.

سازمان بسیج مهندسین استان یزد ضمن گرامیداشت  یاد و خاطره حضرت امام و روز جهانی قدس و با توجه به شرایط سال ۱۳۹۹ که امکان برگزاری راهپیمایی عمومی بدلیل شیوع ویروس کرونا  وجود ندارد از همه ملت ایران و سایر ملل آزاده جهان درخواست می نماید که مسئله قدس و فلسطین فراموش نشود و همواره جزء مسائل اساسی بشریت باقی بماند تا انشاالله قدس به مسلمین باز گردد و قطعا خون بهای شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی چیزی جز آزادی قدس شریف نمی باشد.

رمضان المبارک ۱۴۴۱-۱۳۹۹/۲/۳۱

 

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار