سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان اصفهان به مناسبت روز جهانی قدس بیاینه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۴۳۲۶۹
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷

به مناسب فرا رسیدن روز جهانی قدس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری  بیانه ای صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است :

بسم الله الرحمن رحیم
هر ساله در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، سخنان حضرت امام خمینی «ره» در گوش جهانیان طنین‏‌انداز می‌گردد که:
«من از عموم مسلمانان جهان و دولت‌های اسلامی می‌خواهم که برای کوتاه کردن دست این غاصب و پشتیبانان آن به هم بپیوندند و جمیع مسلمانان جهان را دعوت می‌کنم آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را که از ایام قدر است و می‌تواند تعیین کننده سرنوشت مردم فلسطین نیز باشد، به عنوان روز قدس انتخاب و طی مراسمی همبستگی بین المللی مسلمانان را در حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین اعلام نمایند» (صحیفه امام، ج‏9، ص 267‏).

روز جهانی قدس میراث و یادگار حضرت امام خمینی (ره) بزرگ پرچمدار انسانیت، روز بیداری و نمایش قدرت امت اسلامی و تحقق آمال مسلمین جهان در رفع ظلم و ستم است. بی‌شک در این روز دشمن صهیونیستی از وحدت، قدرت و سیل خروشان مسلمانان جهان برخود خواهد لرزید. مسئله قدس شریف و فلسطین به عنوان مهمترین دغدغه جهان اسلام همچنان نماد همبستگی و محور وحدت امت اسلامی در رویارویی با رژیم جعلی اسرائیل می باشد. این روز وعده قطعی الهی مبنی بر افول آمریکا و سقوط رژیم اشغالگر قدس در منطقه است و بی شک با جهاد و مقاومت امت اسلامی تحقق می‌پذیرد. از این رو، دولت‏‌های اسلامی باید در مقابله با سیاست عادی‌‌سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی، متحد شده و به پشتیبانی از ملت غیور فلسطین برخیزند و با بسیج امکانات فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و نظامی خود، طومار حیات این رژیم نامشروع را در هم پیچیده و این غده سرطانی را از قلب دنیای اسلام، محو کنند.

مسلمانان به ویژه مردم فلسطین باید به این باور برسند که آخرین راه و امید برای آزادی فلسطین، همان است که رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیة الله خامنه‌ای «مدظله العالی» بر آن صحه گذاردند که:
«در داخل فلسطین باید این شعله‌ی مقدس روز به روز برافروخته‏‌تر بشود و... پشتیبانی عمومی دنیای اسلام از بیرون و مبارزه واقعی و محسوس ملت فلسطین در داخل، این دو با هم مشکل را حل خواهد کرد و سر دشمن فلسطین را به سنگ خواهد کوبید]ان شاءالله[» (بیانات در خطبه‌های نمازجمعه/16فروردین 1370).

سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان اصفهان در سالی که ویروس منحوس کرونا اجازه برگزاری تجمعات از جمله برگزاری راهپیمایی روز قدس را در عالَم سلب کرده، ضمن هشدار به رژیم صهیونیستی که شاید از این موضوع احساس سرخوشی نماید از ملت‌های مسلمان به‌ویژه ملت مسلمان ایران می‌خواهد پر قدرت‌تر از گذشته با مدد جستن از ذات حضرت باری تعالی و شهیدانی همچون سردار حاج قاسم سلیمانی، ابومهندس المهدی و ... که زندگی آن‌ها به مساله مقدس قدس گره خورده بود، نگذارند این شادی کاذب به کام غاصبان قدس شریف، خوش آمده با زنده نگه داشتن آرمان قدس، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام دارند و بدانند این وعده خداوند که «باطل ماندنی نیست»، قطعی است ان شاءالله.

سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان اصفهان

 

ارسال نظرات