بخشدار مرکزی خاش گفت: امت اسلام به عنوان یاور مدافع حقوق فلسطینیان در دفاع از آرمانهای قدس جانانه در صحنه مقاومت حاضر هستند.
کد خبر: ۹۲۴۳۲۷۵
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷

امت اسلام برای دفاع از آرمانهای قدس جانانه در صحنه حاضرند

عید محمد قلندرزهی بخشدار مرکزی خاش در گفتگو با خبرنگار بسیج در خاش افزود: سران ظالم و ستمگر و جنایتکار آمریکایی و صهیونیستی باید بدانند که امت اسلام در دفاع از آرمانهای والای قدس شریف و حمایت از مردم مظلوم فلسطین همدل هستند.

وی بیان کرد: جبهه مقاومت و ایثار افتخاری برای امت اسلام است و قطعا مسلمانان دنیا در عرصه مبارزه با جنایتکاران صهیونیستی تا پای جان حاضر هستند.

قلندرزهی ادامه داد: همه ساله مردم ایران و دنیا در راهپیمائی روز جهانی قدس حضور پیدا می کردند، اما امسال با شرایط خاص و حساس کرونایی مواجه شده و نمی توانند در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با زبان روزه ندای مرگ بر اسرائیل را سر دهند، اما دشمنان آمریکایی و صهیونیستی باید بدانند که در جبهه مقاومت و دفاع از آرمانهای فلسطینیان سربازان دلیر اسلام با هم همدل و همصدا هستند.

وی با گرامی داشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: یاد این سرباز رشید سپاه اسلام و فرمانده شجاع در روز جهانی قدس زنده و جاودانه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات