خبرهای داغ:
در راستای منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر توسعه بخش صنعت و معدن به منظور بهره گیری از تمام ظرفیت داخلی برای توسعه پایدار استان، تفاهم نامه همکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (س) با استانداری خراسان جنوبی در تهران به امضا رسید.
کد خبر: ۹۲۴۳۳۰۹
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، تفاهم نامه همکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (س) با استانداری خراسان جنوبی در تهران به امضا رسید.

با امضای این تفاهم نامه، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (س) متعهد شده در زمینه مطالعات، اکتشاف و فرآوری محصولات معدنی در راستای توسعه استان همکاری کند.

بنا به مفاد این تفاهم نامه؛ قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (س) در راستای منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر توسعه بخش صنعت و معدن و اجرای سند چشم انداز ۱۴۰۴ به منظور بهره‌گیری از تمام ظرفیت داخلی برای پیشبرد و توسعه پایدار استان مشارکت می‌کند.

استاندار خراسان جنوبی در آیین امضای این تفاهم نامه با اشاره به وضعیت ذخایر معدنی غنی استان، از تمرکز دولت در سال‌های اخیر برای مطالعات و اکتشافات پهنه‌های معدنی گفت.
معتمدیان با تأکید بر تجربه و توانمندی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (س) در زمینه‌های مختلف، اظهار امیدواری کرد: با استفاده از ظرفیت قرارگاه در سال جهش تولید، شاهد رونق اشتغال و تولید در خراسان جنوبی باشیم.

سردار سعید محمد فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء (س) نیز در این مراسم، خراسان جنوبی را از مستعدترین استان‌ها به لحاظ ظرفیت‌های مختلف دانست و از آمادگی این قرارگاه برای مشارکت در توسعه این استان خبر داد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری صداوسیما
ارسال نظرات
پر بیننده ها