خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: بر خلاف تصور و خواب دشمنان، امسال اگرچه به خاطر بیماری کرونا حضور فیزیکی در روز قدس نخواهد بود، اما فضای مجازی، علیه ویروس منحوس صهیونیستی عرصه را بر آنها تنگ خواهد کرد.
کد خبر: ۹۲۴۳۳۳۵
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند پیش از ظهر امروز در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت روز قدس اظهار کرد: شروع این سال همراه با عزت و آوازه ایران در سطح جهان و بیزاری مردم از آمریکا و همچنین احیای فرهنگ ایران و تشیع، همراه بود که امروز هر انسان هوشیار و بیداری در جهان معتقد است که باید عدالت ایجاد شود و مرکز این آرمان ایران و انقلاب اسلامی خواهد بود.

وی ادامه داد: با همه توطئه‌های سختی که در حال انجام است، شاهد این جریان هستیم که آنچه پیروزی را رقم خواهد زد بیداری اسلامی است.

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: ما مسلمانان و دیگر انسان‌هایی که حقی در زندگی کره زمین دارند، خواب بودیم و اروپایی‌ها وارد خاک آمریکا شدند و عنوان کردند که ما این قاره را کشف کردیم در حالی که دروغی بیش نبود، زیرا قاره آمریکا دارای تمدنی بود و حدود ۱۰۰ میلیون نفر در آن قاره نیز زندگی می‌کردند که با ورود این اروپایی‌ها به آن، نزدیک به ۸۰ میلیون نفر با انواع و اقسام موراد کشته شدند و از بین رفتند و ب. سر قبر آن‌ها ایالات متحده ایجاد شد.

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی تصریح کرد: پدر و اجداد اصلی آمریکایی ها، همان اروپایی‌هایی هستند که همه با یک اندیشه در صدد سلطه بر جهانند.

وی مطرح کرد: اینکه اروپایی‌ها خاک فلسطین را اشغال کردند، خوابی بوده نظیر آن خوابی که برای قاره آمریکا دیدند و می‌خواهند آن اهدافشان را در قاره آسیا و کشور‌های اسلامی نیز اجرا کنند، اما خوابشان آشفته شده است و هم در آفریقا و هم در تصرف و اشغال بیش از ۷۰ سال کشور فلسطین، شکست خوردند.

امام جمعه بیرجند گفت: در هر مقطعی آنچه که از دست مستکبرین جهان ساخته بوده است، مخصوصا بعد از جنگ جهانی دوم و سلطه آن‌ها در کشور‌های مختلف و بسیاری از کشور‌های اسلامی، تا توانسته اند دست به هر جنایتی زده اند، لذا بحث یک کشور و دو کشور نیست، بلکه آن‌ها خوابی که برای آمریکا دیده اند را برای کل جهان دیده اند و هیچ انسانی از شر آن‌ها در امان نیست.

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی افزود: مسکتبرین جهان نسبت به مسلمانان به دلیل اینکه حرفی برای گفتن دارند و دارای قدرت هستند، حساسیت بیشتری دارند همچنان که نسبت به شیعه حساسیتشان بیشتر است.

وی با اشاره به اینکه جنایات مستکبرین جهان را با قلم، بیان و هنر نمی‌شود بازگو کرد، افزود: برای اینکه این دزدان بین المللی بر جهان سلطه یابند، از هیچ جنایتی ابا ندارند با استفاده از مکر، حیله، جنگ نظامی، جنگ فرهنگی و جنگ اقتصادی به دنبال اهداف خود هستند.
 
نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مستکبرین ابتدا با نام تمدن وارد بر کشور‌ها می‌شوند گفت: آن‌ها بر روی وحشی‌ترین نوع سلطه‌ی خود، نام تمدن را می‌گذارند و دروغ برای آن‌ها بهترین ابزار است که از آن همیشه استفاده می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با بیان اینکه امروز ترامپ به عنوان سمبل دروغگویی مطرح است، ادامه داد: آن روزی که انگلیس کلید قدس را به صهیونیست‌ها داد این جمله را مطرح کرد و گفت: " سرزمین بدون جمعیت برای جمعیت بدون سرزمین" آیا دروغی بزرگتر از این می‌شود گفت؟ زیرا قدس مکانی بوده که هیچگاه بدون جمعیت نبوده است.

وی افزود: با این دروغی که مستکبرین جهانی گفته اند یعنی "سرزمین بدون جمعیت برای جمعیت بدون سرزمین"، ابلیس باید بازنشست شود.

امام جمعه بیرجند خاطر نشان کرد: چند روز قبل کشور آلمان تروریست را اینگونه معنی کرد که اگر هر کس اشغالگران صهیونیست را به رسمیت نشناسد، تروریست است.

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی یادآور شد: هنگامی که ما خواب بودیم، این دزدان بین المللی، برای تصرف بر جهان، سازمان بین الملل، شورای امنیت، حقوق بشر و جامعه جهانی ساختند، اما پیشگویی شده است که بیداری اسلامی در حال استارت خوردن است.

وی ادامه داد: بر خلاف تصور و خواب دشمنان، امسال اگرچه به خاطر بیماری کرونا حضور فیزیکی در روز قدس نخواهد بود، اما فضای مجازی، علیه ویروس منحوس صهیونیستی عرصه را بر آن‌ها تنگ خواهد کرد.

نماینده مقام معظم رهبری گفت: امروز وقت بیداری است و قراین و شواهد نیز همین را حکایت می‌کند و طرح و برنامه شما نیز همین است.

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی بیان داشت: انسان‌های آزادی خواه در هر کجا و هر کشوری که هستند امروز صهیونیست که سمبل دزدان بین المللی است را به عنوان جنایتکار می‌شناسند.

وی بیان داشت: ما امسال وارد صحنه جدیدی می‌شویم که امیدواریم این صحنه برای انسان‌ها در جهت ویروس زدایی صهیونیستی، یک پیروزی به ارمغان آورد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها