امام جمعه ساوه گفت:

فضای مجازی بهترین فرصت برای رساندن صدای مظلوم فلسطینیان به گوش دنیا است

حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی با تاکید بر اینکه روز قدس بنا به مکتب امام راحل متعلق به امت اسلامی است، به آرمان امت اسلامی مبنی بر نفرت از رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: تشکیل این قوم ضاله با جعل بزرگ تاریخی موجب ظلم و تعدی به ملت مظلوم فلسطین شده و به زودی همه شاهد حذف این منحوس قرن خواهیم بود.
کد خبر: ۹۲۴۳۳۴۲
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید ابراهیم حسینی امام جمعه شهرستان ساوه  با تاکید بر اینکه حقانیت مردم ستمدیده و مظلوم فلسطین در مقابل ظلم و ستم بی‌پایان جبهه استکبار حامی رژیم جعلی اسرائیل و آمریکا، غیرقابل انکار است، اظهار کرد: با تدبیر حکیمانه امام راحل مبنی بر نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس بارقه ای برای احیای روح امید و مقاومت در کالبد ملت‌های ستمدیده دمیده شد.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: امسال در حالی به استقبال روز جهانی قدس می رویم که چنگال خونین رژیم صهیونیستی گلوی ملت قهرمان فلسطین را با گلوله و بمب‌ سخت می‌فشرد و این رژیم کودک کش هر روز تعداد زیادی از مسلمانان را به خاک و خون می کشد.

وی در خصوص برنامه‌های روز قدس در این شهرستان گفت: امسال با توجه به شرایط بیماری کرونا راهپیمایی در سطح کشور برگزار نمی‌شود و در سطح شهرستان ساوه مقرر شده است که یک ربع قبل از سخنرانی رهبر معظم انقلاب در کلیه مساجد و حسینه ها سرودهای حماسی با مضامین حمایت از انتفاضه و اظهار نفرت نسبت به رژیم صهیونیستی پخش شود.

حجت الاسلام حسینی همچنین در خصوص برگزاری نماز عیدسعید فطر گفت: نماز عید سعید فطر با رعایت موازین و پروتکل‌های بهداشتی در تمامی مساجد اقامه خواهد شد و به طور متمرکز در آستان مقدس امامزاده سید اسحاق (ع) و در فضای باز از ساعت ۷.۳۰ صبح روز عید اقامه خواهد شد.

 

ارسال نظرات