خبرهای داغ:
فرماندار ویژه ملایر:

پیگیری و اجرای مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ضرورت دارد

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه تمامی مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید بدون تغییر اجرایی شود، گفت: پیگیری و اجرای مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ضرورت دارد.
کد خبر: ۹۲۴۳۳۴۵
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱

پیگیری و اجرای مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ضرورت داردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، اولین جلسه مشترک ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه حمایت قضایی از واحدهای تولیدی شهرستان ملایر در سال جاری به ریاست ولدی فرماندار ویژه شهرستان و با حضور احمدی‌فر دادستان عمومی و انقلاب ملایر و دیگر اعضاء کارگروه در راستای بررسی و رفع مشکلات شهرک فولاد جعفری (چشمه علی محمد) برگزار شد.

فرماندار ویژه ملایر در این جلسه با اشاره به شعار سال مبنی بر «جهش تولید» گفت: با توجه به دغدغه‌ مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اینکه واحدهای تولیدی تعطیل نشوند و واحدهای تعطیل شده هرچه زودتر با رفع مشکلات اداری و قضایی به چرخه‌ کار برگردند، این جلسه را تشکیل دادیم.

قدرت‌اله ولدی افزود: تمام مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان موظف هستند در راستای «جهش تولید» به مصوبات این ستاد با در نظر گرفتن حقوق بیت‌المال عمل کنند.

وی با بیان اینکه تمامی مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید بدون تغییر اجرایی شود، افزود: پیگیری و اجرای مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ضرورت دارد و تلاش داریم در کمترین زمان ممکن، به درخواست مدیران واحدهای تولیدی رسیدگی کنیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار