خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمايندگی ولی فقيه در سپاه خوی:
مسئول دفتر نمايندگی ولی فقيه در سپاه خوی گفت: روز جهانی قدس نمادی از وحدت در بین کشورهای مسلمان در برابر حمایت از مسأله فلسطین است وحدتی که محور اصلی آن دفع غده سرطانی رژیم صهیونیستی می‌باشد.
کد خبر: ۹۲۴۳۳۵۰
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسيج از خوی، حجت الاسلام محمد رستمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در خوی، روز جهانی قدس را یادآور مقاومت در کشورهای مسلمان دانست و خاطرنشان كرد: وجود این روز و اهمیت آن منجر به این شد که هسته‌های عظیمی از مقاومت در منطقه و بالاخص در خود فلسطین و لبنان برای مقابله با رژیم صهیونیستی ایجاد گردد.

وی گفت: با شیوع ویروس کرونا و فراگیری آن در سطح جهان، بسیاری از دولتمردان صهیونیستی و آمریکایی ادعا کردند که روز جهانی قدس برگزار نخواهد شد، این درحالی است که در بسیاری از کشورهای جهان برای این روز برنامه‌ریزی‌های وسیع صورت گرفته است

این مسئول خاطرنشان کرد: بنابراین، برگزاری مراسم‌های این روز در چنین شرایطی نشان دهنده این است که آرمان فلسطین در هیچ حالتی فراموش‌شدنی نیست.

مسئول دفتر نمايندگی ولی فقيه در سپاه خوی با اشاره به اهمیت راهبردی روز جهانی قدس، افزود:  خارج کردن مسئله فلسطین از محدوده جغرافیایی سرزمین‌های اشغالی و تبدیل آن به یک مسئله و دغدغه مهم منطقه‌ای، بین‌المللی و اسلامی ضروری است.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات