بیانیه سازمان بسیج کارمندان به مناسبت روز قدس:

روز قدس در کشور ما یک مسئله اساسی و یک امر الهی است

ما امروز ندای مظلومیت مردم فلسطین را که هنوز با دست‌های خالی و ایمانشان به حق داشتن سرزمینی از آن خود مقاومت می‌کنند، فریاد می‌زنیم و همواره در کنار ملت فلسطین خواهیم بود. مقاومت مردم فلسطین به رغم تمام فشار‌ها ادامه خواهد یافت و رژیم اشغالگر اسرائیل نمی‌تواند آن را برای همیشه متوقف کند.
کد خبر: ۹۲۴۳۳۸۲
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۳
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرده است در این بیانیه آمده است:
 
لازم است روز قدس در بین مسلمانان احیا شود و مبدا بیداری و هوشیاری آنان باشد.
                                                                                                                                                      امام خمینی(ره)
 

فلسطین یک سرزمین اسلامی است که رنج نزدیک به یک قرن اشغال توسط صهیونیست‌ها را بر شانه می‌کشد و فریاد یا للمسلمین  ملت فلسطین به رساترین وجه بلند است و لبیک گویان نه این فریاد، چشم در راهند. روز قدس میراث گرانب‌های بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)  و نشانی از عمق دوراندیشی و هوشمندی ایشان و بیانگر اعتقاد و پایبندی شان به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی در مقابل زورگویان عرصه جهانی است.

روز قدس در کشور ما یک مسئله اساسی و یک امر الهی است. ما امروز ندای مظلومیت مردم فلسطین را که هنوز با دست‌های خالی و ایمانشان به حق داشتن سرزمینی از آن خود مقاومت می‌کنند، فریاد می‌زنیم و همواره در کنار ملت فلسطین خواهیم بود. مقاومت مردم فلسطین به رغم تمام فشار‌ها ادامه خواهد یافت و رژیم اشغالگر اسرائیل نمی‌تواند آن را برای همیشه متوقف کند.
 
امروز شاهد آن هستیم که آمریکا و اسرائیل با همراهی برخی سران غرب در تلاش برای شکستن مقاومت فلسطینیان و دادن امتیازات ظالمانه به نفع رژیم صهیونیستی هستند. طرح شوم معامله قرن که مدتی است استکبار و بخصوص آمریکای جنایتکار و پیروان بی ارزش و مزدور آن در منطقه دنبال می‌کنند، با هدف محو کامل فلسطین و توسعه هرچه بیشتر غده سرطانی رژیم صهیونیستی در سراسر منطقه غرب آسیا طراحی‌شده است ،که به حمدالله با استقامت ملت آزاده فلسطین و یا حمایت ملت‌های آزادیخواه تاکنون ناتوان مانده است.

تلاش استکبار جهانی در به انحراف کشاندن آرمان آزادسازی فلسطین با طرح‌های خائنانه شان که برای نجات رژیم جعلی صهیونیستی از نابودی طراحی شده، با مقاومت تمام عیار امت آزادیخواه اسلامی و حمایت از اراده فلسطینی‌ها برای اخراج اشغالگران سرزمین مقدس فلسطین، قطعاً ناکام خواهد ماند.
 
سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت این روز تاریخی اعلام می‌دارد کارمندان بسیجی استان در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های اسلام، انقلاب و امام انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تا پای جان ایستاده اند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار