بیانیه روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج زابل به مناسبت روز قدس:

مقاومت به موجودیت رژیم غاصب اسرائیل خاتمه خواهد داد

به یاری خداوند سبحان به زودی انشاالله در قدس نماز خواهیم خواند و این اعتقاد نشات گرفته از تعهد انقلابی مردم شهید پرور ایران اسلامی است.
کد خبر: ۹۲۴۳۳۸۴
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵
به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرده است، در این بیانیه آمده است:

نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در میهن عزیزمان و سایر کشور‌های مسلمان جهان طنیت انداز شده است.

مردان مقاومت امروز یقیین دارند صهیونیست‌ها جایی در آینده منطقه نخواهند داشت و تمام سرزمین فلسطین متعلق به فلسطینیان و بی تردید مقاومت به موجودیت رژیم غاصب اسرائیل خاتمه خواهد داد.

ما کارکنان و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج زابل نیز معتقد هستیم به یاری خداوند سبحان به زودی انشاالله در قدس نماز خواهیم خواند و این اعتقاد نشات گرفته از تعهد انقلابی مردم شهید پرور ایران اسلامی است که هر ساله صیام و قیام را عجین نموده و در این عرصه عظیم حماسه آفرین بوده اند؛ و اینک امسال در جهان اسلام روز جهانی قدس در حالی برگزار می‌شود که قلوب شیفتگان قدس آکنده از تالم‌های از جمله شیوع ویروس منحوس کرونا توام با داغ شهدای مدافع سلامت و فقدان فرمانده محبوب سپاه قدس است، که با دعای سلامتی و ظهور منجی عالم بشریت و نوای ((مرگ بر اسرائیل)) در سنگر مجازی و منازل التیام می‌گیرد.

امسال روز جهانی قدس در شرایطی زیباتر می‌نمایاند که به روز مقاومت و ایثار گره خورده با عطر طنین انداز شهید جهان آرا و همه شهدای مقاومت که نوید بخش نابودی اسرائیل به فرموده ولی امر مسلمین خواهد بود.

از عموم ملت فهیم استان سیستان و بلوچستان در این ماه مبارک مهمانی خدا درخواست می‌کنیم در روز جمعه ۲ خرداد مصادف با ۲۸ ماه مبارک رمضان در حمایت از فلسطین و قدس شریف در هر سنگری که هستیم پیام هم دلی و نوید بخش نابودی آمریکا و اسرائیل کودک کش را به سمع و بصر عالم برسانیم.

روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج  سپاه زابل
ارسال نظرات