کد خبر: ۹۲۴۳۳۹۳
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۴

بسم الله الرحمن الرحیم

قدس ومسجدالاقصي نماد امت اسلامي و تمدن اسلامي است.اهتمام به روز قدس،اهتمام اسلامي و مرتبط با همه امت اسلامي است.چون اسرائيل به همه منافع امت اسلامي يورش برده است.در 72سال گذشته ما از يك سو شاهد يك پرونده ننگين و از سوي ديگر شاهد درخشش فلسطين و مقاومت امت اسلامي هستيم.با پيروزي انقلاب اسلامي معادلات جهان تغيير كرد و آرمان فلسطين مطرح شد.پس از پيروزي انقلاب اسلامي ما شاهد اين بوديم كه اسرائيل به محاصره نيروهاي مقاومت درآمد  و شكست خود را پذيرفت.

معامله قرن و طرح الحاق كرانه باختري و تغيير پايتخت اشغالگران به قدس شريف اگرچه اوج وقاحت و نيت واقعي صهيونيست ها براي حذف موجوديت فلسطين و هويت زدايي از اين سرزمين را آشكار كرده است اما به هيچ رو موضع جديدي نيست و از ابتداي اشغال گري هدف بوده است.

رژیم جعلی صهیونیستی و حامی اصلی آن یعنی دولت آمریکا که جبهه مقاومت را عامل اصلی ناکامی‌های خود می‌دیدند با روش همیشگی خود، ناجوانمردانه نماد مقاومت در منطقه یعنی سردار پرافتخار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را ترور کردند و به برکت خون این شهید بزرگوار و دیگر شهیدان جبهه مقاومت نابودی این غده سرطانی، تسریع خواهد شد.

امسال به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا و محدودیت‌های ایجاد شده امکان برگزاری راهپیمایی سراسری وجود ندارد، اما با تدابیر اتخاذ شده برنامه‌های روز جهانی قدس به نحو احسن برگزار خواهد شد و در این روز شاهد فرمایشات رهبر حکیم انقلاب با امت جهان اسلام به صورت زنده خواهیم بود.

ما نیز در روز قدس امسال، گوش جان به رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب می‌سپاریم و تأکید می‌کنیم که با وحدت جهان اسلام و گسترش تفکر مقاومت، قدس شریف آزاد و به صاحبان اصلی آن یعنی مردم مسلمان فلسطین برگردانده خواهد شد.

ارسال نظرات