فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به عملیات بیت المقدس گفت: مخلصانه به میدان آمدن و توکل بر خداوند متعال کلید موفقیت در عملیات بیت المقدس است که بارها در انقلاب اسلامی این کلید استفاده شده و ثمرات و برکات فراوانی نیز داشته است.
کد خبر: ۹۲۴۳۳۹۵
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در آیین اکران فیلم شهید "تقی مهدی سلطانی" با اشاره به عملیات بیت المقدس گفت: آن چیزی که باعث آزاد سازی خرمشهر شد عمل صالح با رعایت دو شرط اخلاص در نیت و عمل رزمندگان اسلام بود که توانست آنها را در برابر زورگویان عالم پیروز کند.

وی افزود: رزمندگان اسلام در دفاع مقدس و عملیات بیت المقدس مخلصانه به میدان آمدند و مردم هم با همه توان جبهه ها را پشتیبانی کردند که این باعث شد خداوند هم به کار آنها برکت دهد و عنایت ویژه داشته باشد.

فرمانده سپاه روح الله اظهارداشت: مخلصانه به میدان آمدن و توکل بر خداوند متعال کلید موفقیت در عملیات بیت المقدس است که بارها در انقلاب اسلامی این کلید استفاده شده و ثمرات و برکات فراوانی نیز داشته است.

وی بابیان اینکه امروز کلید عبور از مشکلات فعلی مخلصانه به میدان آمدن،تکیه بر توان داخلی و توکل بر قدرت و اراده خداوند است،افزود: همچنین آزادسازی خرمشهر درس های بزرگ دیگری دارد که امروز بازخوانی آنها می تواند راهگشای مناسبی برای حل مشکلات باشد.

فرمانده سپاه روح الله در پایان خاطر نشان کرد اگرچه تاکنون جوانان ایران اسلامی توانسته‌اند به خوبی از از آموزه های آزادسازی خرمشهر استفاده کنند اما نیاز به یک فراگیری در این خصوص داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات