فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام خبر داد :

توزیع 96هزار بسته معیشتی وبهداشتی درچهارمحال وبختیاری

سردار علی محمداکبری در چهارمین نشست قرارگاه رزمایش مواسات وکمک مؤمنانه از توزیع 96هزار بسته معیشتی وبهداشتی بین نیازمندان وآسیب دیدگان از کرونا خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۳۴۳۵
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ چهارمین نشست قرارگاه رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه، ظهر اولین روز ازخردادماه 99 در سالن جلسات دفتر نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه شهرکرد برگزارشد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد دراین جلسه با تقدیر ازعملکرد اعضای قرارگاه رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در استان چهارمحال و بختیاری ، گفت:‌ این رزمایش نمادهمدلی و لبیک همه اقشار مردم به فرمان مقام معظم رهبری در حمایت از اقشار آسیب پذیر بود.

امام جمعه شهرکرد، با بیان ا ینکه پویایی و تلاش وجدیت در مجموعه قرارگاه رزمایش استانی مواسات وکمک مؤمنانه وجوددارد، افزود: انسجام خیلی مهم است، که ما الحمدلله مااین انسجام را دراستان تقریباً شاهد هستیم.

وی ادامه داد:

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام  و دبیر اجرایی قرارگاه استانی رزمایش مواسات وکمک مؤمنانه نیز در این جلسه، با بی نظیر خواندن مشارکت مردم استان دراین امر خداپسندانه، گفت: تاکنون بالغ ۹۶ هزار بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش ۱۶۳ میلیارد ریال توسط گرو‌های جهادی بسیج و دستگاه های مختلف از محل کمک های نقدی وغیرنقدی تهیه و بین خانواده های آسیب دیده از کرونا در چهارمحال و بختیاری توزیع شده است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار علی محمد اکبری افزود: رزمایش مواسات و کمک مومنانه همچنان در استان چهارمحال و بختیاری با پای کار آمدن ادارات، نهاد‌ها و ارگان‌های مختلف ادامه دارد و مرحله سوم آن در روز‌های آینده برگزار می شود.

علی ملک پور، مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان هم در این جلسه از توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی میان افراد زیر پوشش و غیرپوشش کمیته امداد خبر داد وگفت: مبلغ دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال نیز از محل جمع آوری کمک‌های مردمی صرف تهیه غذای گرم و بسته‌های معیشتی برای نیازمندان شده است.

ملک پور افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون پنج میلیارد و ۸۳۵ میلیون تومان کمک‌های نقدی جمع آوری شده است.

وی گفت: ۴۲۰ حامی جدید از ماه رمضان جذب این اداره شده و همچنین از ابتدای ماه مبارک تاکنون، ۳۵ میلیون تومان توسط حامیان به خانواده‌های یتیم کمک شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: در زمینه بیماران خاص زیر پوشش حمایت یا غیر تحت حمایت از ابتدای امسال تا پایان اردیبهشت یک میلیارد تومان کمک شده است.

مدیرکل صدا و سیمای استان هم در این نشست گفت: با توجه به تداخل برنامه‌ها در روز سوم خرداد و عید فطر، پوشش زنده رزمایش مواسات در این روز به علت ترافیک‌های برنامه‌ای ممکن نبود، برای همین تصمیم گرفته شد که این برنامه به روز چهارشنبه موکول شود.

یوسف افشارنیا افزود: همانگونه که در ستاد ملی کرونا تصمیم گرفته شد، راهپیمایی روز قدس اجرا نخواهد شد و برای همین از شبکه‌استانی در خصوص راهپیمایی و تجمعات تصویری پخش نمی شود.

به گفته مدیرکل صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری ، امسال از برگزاری نماز عید فطر که در مساجد خوانده می شود، گزارش رسانه ای پخش نخواهدشد.

ارسال نظرات