بسیج جامعه پزشکی استان اردبیل به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۴۳۴۴۹
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۶

بیانیه بسیج جامعه پزشکی اردبیل به مناسبت روز جهانی قدس

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل در این بیانیه آمده است:

حضرت امام خمینی (ره) مسیر تاریخ را تغییر داد و روز جهانی قدس، به عبارتی دقیق میراث ابتکاری رهبرکبیر انقلاب در راستای دفاع و حمایت از حقوق مستضعفان و مبارزه با استکبار جهانی است. امروز مهمترین مساله عرصه سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران، انتقال پیام این بینش و نگرش والا خصوصا به جهان اسلام است. امت مسلمان در روزهای پیش رو بار دیگر در شرف اجرای فرمان تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی  مبنی بر تعیین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، مبارزه با رژیم اشغالگر فلسطین است و همانگونه که این ایام به واسطه شرورت های ددمنشانه ظالمان،ضرورت مبارزه بی‌امان با مستکبران را با پوست و استخوان خود لمس می کند ،کمر همت را برای تحقق بیش از پیش این اراده آسمانی به کار می گیرد. 
 
شعله‌های خشم این جهاد مقدس بعد از چهار دهه روز به روز برافروخته‌تر و عزم مسلمانان در نابودی رژیم صهیونیستی استوارتر شده است، این حرکت تاریخ‌ساز امام معادله قدرت را در منطقه حساس فلسطین تغییر داد و پوشالی بودن رژیم صهیونیستی و حامی منحوس آن، رژیم آمریکا را به جهانیان ثابت نمود. 
 
امروز جمهوری اسلامی ایران با رهبری امام خامنه‌ای تمام توطئه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی و متحدان منطقه‌ای آنها به ویژه آل سعود را نقش بر آب نموده به گونه‌ای که جبهه مقاومت قدرتمندتر از هر زمان دیگری این رژیم تروریستی و نامشروع را به ستوه آورده است. آمریکا باید بداند که طرح تبلیغاتی و سیاسی معامله قرن، انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس، به رسمیت شناختن جولان، تروریستی اعلام نمودن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ترور ناجوانمردانه سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی که خواب از چشمان صهیونیست ها و همراهانش ربوده بود، تلاش‌های مذبوحانه ای است که راه به جایی نخواهد برد آل سعود و کشورهای کوچک حوزه خلیج همیشه فارس آگاه باشند که با برقراری روابط دوستانه با رژیم صهیونیستی؛ برخلاف صریح دستورات الهی ، ننگی ابدی را برای خود رقم زده‌اند که موجب نفرت همه امت اسلامی از این سیاست‌های ننگین و زبونانه گشته است. 
 
رژیم صهیونیستی نیز باید بداند شمارش معکوس عمر ننگینش آغاز شده است. همان گون که رهبر معظم انقلاب سال 94 در دیدار با اقشار مختلف مردم در خصوص رژیم صهیونیستی فرمودند:« بعد از اتمام این مذاکراتِ هسته‌ای، شنیدم صهیونیست‌ها در فلسطین اشغالی گفتند فعلاً با این مذاکراتی که شد، تا 25 سال از  
دغدغه‌ی ایران آسوده‌ایم؛ بعد از 25 سال فکرش را میکنیم. بنده در جواب عرض میکنم اوّلاً شما 25 سال آینده را نخواهید دید. ان‌شاءالله تا 25 سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت». 
 
بنابراین نابودی، سرنوشت محکوم این رژیم پوشالی است و جبهه مقاومت که امروز قدرتمندتر از  هر زمان دیگری است دیر یا زود طومار ننگین این رژیم را در هم خواهد پیچید. 
 
روز قدس، روزی بزرگ است که با آرمان‌های انقلاب اسلامی عجین و هر سال با شور بیشتری در سراسر جهان و کشور عزیزمان، برگزار می گردد، امسال نیز با توجه به شیوع ویروس کرونا، بر خلاف توهمات صهیونیست‌ها، انگیزه‌های بیشتری در میان ملت شریف ایران و ملل جهان ایجاد گردیده و با پویش‌های جهانی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، صدای دفاع و حمایت از فلسطین پرطنین‌تر از گذشته گردیده است تا رژیم غاصب و ظالم صهیونیستی و حامیان آن بدانند، که فلسطین مسأله اول امت اسلام است و در این راه هوشیار و پویاتر از گذشته به وظیفه خود عمل می‌کند. 
 
سازمان بسیج جامعه پزشکی اردبیل نیز جامعه بزرگ اسلام و جهان را خطاب خود قرار می دهد و به دل های نگران دنیا خاطرنشان می کند که هدف اگر از سوی خدا، برای خدا و رضایت او باشد چنان در مسیر تحقق قرار می گیرد که هیچ مانعی نمی تواند در آن به اندازه پشه ای ناقابل خللی وارد کند. بنابراین نه ویروس کرونا و نه هیچ چیز دیگری نمی تواند در راه حمایت از کشور فلسطین، آزادی فلسطین و همراهی با جبهه مقاومت مانع افکنی کند. 
 
ما نیز گوش جان به رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب می‌سپاریم و از تمامی دل های بی قرار دعوت به عمل می آوریم تا با وحدت و گسترش تفکر مقاومت، در راه بازگرداندن حتمی و قطعی قدس شریف آزاد به صاحبان اصلی آن سهمی هرچند کوچک اما ارزشمند داشته باشند 
 
روابط عمومی سازمان بسیج جامعه پزشکی استان اردبیل
ارسال نظرات