بسیج کارمندان استان اردبیل به مناسبت فرارسیدن روزجهانی قدس بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۴۳۴۵۰
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۰

بیانیه بسیج کارمندان استان اردبیل به مناسبت روز جهانی قدس

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل بسیج کارمندان استان اردبیل به مناسبت فرارسیدن روزجهانی قدس بیانیه ای صادر کرد، متن بیانیه بیدن شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ إِنِ اسْتَنْصَرُوكُمْ فِي الدِّينِ فَعَلَيْكُمُ النَّصْرُ إِلَّا عَلى‌ قَوْمٍ بَيْنَكُمْ وَ بَيْنَهُمْ مِيثاقٌ وَ اللَّهُ بِما تَعْمَلُونَ بَصِيرٌ «(سوره انفال آیه72)»

و اگر (مؤمنانِ تحت فشار، براى حفظ دينشان) از شما يارى طلب كردند،یاری آنها برشماواجب است ، مگر در برابر قومى كه ميان شما و آنان پيمانی منعقدشده است، و خداوند به آنچه انجام مى‌دهيد بيناست.

روز قدس روز اسلام است. روز قدس  روزی است که اسلام را باید احیا کرد و احیا بکنیم، و قوانین اسلام در ممالک  اسلامی  اجرا بشود.  روز قدس روزی است که باید به همه‌ی ابرقدرتها هشدار بدهیم که اسلام دیگر تحت سیطره‌ی شما،‌ به واسطه‌ی عمال خبیث شما، واقع نخواهد شد، روز قدس، روز حیات اسلام است. (صحیفه امام ج9، ص 277)
با گذشت 41 سال از ابتکار راهبردی و دوراندیشی پیامبرگونه امام مستضعفان خمینی کبیر (ره) در نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان  به عنوان «روز جهانی قدس»،  ظرفیت‌ها و انرژی درونی جهان اسلام متراکم‌تر  و قدرتمندتر  از همیشه ،  رژیم جلاد و کودک‌کش صهیونیستی را  در مخمصه  و تنگنای استراتژیک قرارداده است، به گونه‌ای که تلاش‌های شبکه سلطه و صهیونیست به رغم سرمایه‌گذاری فراوان درمقابله با این خیزش بزرگ جهانی و ضدصهیونیستی کاری ازپیش نبرده است.
آرمان آزادی قدس  شریف و  رهایی ملت  مظلوم  فلسطین از یوغ سلطه و جنایت  غاصبان صهیونیست  در پرتو گفتمان  انقلاب  اسلامی و راهبرد جهانی‌سازی برائت از نظام سلطه و صهیونیست در روز جهانی قدس، جبهه مقاومت را درمنطقه  شکست‌ناپذیر و به مشت آهنین امت اسلامی برابر جریان سازش با رژیم جلاد و جعلی صهیونیستی تبدیل کرده است.

در این میان از همه مشمئز کننده تر سکوت نکبت بار سازمان ملل و سازمان های حمایت از حقوق بشر است که به جای میانجی گری و حمایت از حقوق مردم مظلوم فلسطین ترجیح  داده اند سکوت تلخ  و  بی شرمانه ای  را  اختیار کرده  و  با این جانبداری  بی رحمانه برگ سیاه دیگری از بی کفایتی وبی عدالتی خود را در تاریخ ثبت نمایند.

بدون شک مسأله فلسطین همچنان مسأله اول امت اسلامی است و اسرائیل دشمن  شماره یک امنیت منطقه و جهان بوده که آمال  و آرزوهای شیطانی نظام سلطه و شبکه صهیونیست ، در تحقق «خاورمیانه بزرگ» و خاموش ساختن شعله‌های مقاومت و انتفاضیه فلسطین رنگ باخته و در پرتو هدایت‌ها و راهبردهای ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) نشانه‌های آزادی قدس شریف و فروپاشی رژیم صهیونیستی نمایان و به فضل الهی تا ۲۵ سال آینده شجره خبیثه و غده سرطانی اسرائیل از جغرافیای منطقه محو و ریشه‌کن خواهد شد.

 لذا ما بسیجیان کارمند دستگاه های اجرایی استان  درآستانه روز جهانی قدس ،  جنایت اشغالگران و حامیان غربی آنان را محکوم کرده و یک باردیگرضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان های بنیانگذارجمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و با پیروی ازفرامین رهبرمعظم انقلاب همواره شعار«مرگ برآمریکا و مرگ براسراییل» سرداده و با حمایت های مستمرخود موجب دلگرمی وقوت قلب برای مبارزان فلسطینی و لرزه براندام پوشالی آمریکا ورژیم غاصب صهیونیستی خواهیم انداخت.

و السلام علی من التبع دین الحق

 

سازمان بسیج کارمندان استان اردبیل

ارسال نظرات