مسول‌دفترنمایندگی‌ولی‌فقیه‌درناحیه‌قشم‌گفت: اتحادجبهه مقاومت وملت های منطقه مساوی با نابودی استکبار است
کد خبر: ۹۲۴۳۴۶۱
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱

مسول‌دفترنمایندگی‌ولی‌فقیه‌درناحیه‌سپاه‌قشم‌خاطرنشان‌کرد:ازمردم سلحشور، ولایتمدار و شهیدپرور و استکبارستیز هرمزگان بخصوص مردم عزیز جزیره زیبای قشم روز قدس را فراموش نخواهند کرد،گرچه بیماری منحوس کرونا سبب شده ما بصورت حضوری راهپیمایی نداشته باشیم اما با قلبها ودلهای مشتاق وباحضور منسجم درفضای مجازی باتمسک به منویات ورهنمودهای امام خامنه ای عزیز دراین روز تاریخی انزجار خود را نسبت به رژیم جعلی اسرائیل نشان خواهیم داد ،مردم ایران اسلامی واستان هرمزگان در چهار دهه اخیر همواره پیشتاز صحنه‌های سخت بودند و آبرومند از صحنه‌ها بیرون آمدند.

 

حجت‌الاسلام‌امیددرویشی‌تصریح‌کرد: مبارزه با استکبار به ویژه رژیم اشغالگر قدس همواره دغدغه امام راحل (ره) و مردان انقلابی است، شعارمرگ برآمریکا ومرگ بر اسرائیل درفضای مجازی در روز قدس یکی از موضوعات مهمی است که می‌تواند اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به رخ استکبار بکشاند.

 

وی‌‌عنوان‌نمود:دشمنی آمریکا و اسرائیل نسبت به ایران اسلامی وجبهه مقاومت مبرهن و آشکار شده و حنای دشمنان نقش بر آب شده و رنگی ندارد.

 

 

 

‌درویشی‌درادامه‌افزود:استکبار به دنبال رقم زدن سازش مجدد است البته چنین طرحی را به گور خواهد برد چرا که ملت انقلابی فلسطین به این جمع بندی رسیده که تنها راه پیروزی بر رژیم صهیونیستی، مقاومت و استکبارستیزی است.

 

مسول‌نمایندگی‌ولی‌فقیه‌درسپاه‌قشم‌افزود: از مردم ایران می‌خواهم با همت و قوت بیشتر نسبت به گذشته همدل ومتحد برای نابودی هرچه زودتر اسرائیل غاصب تلاش کنند که ان شاءالله بفرمایش حضرت آقا شمارش معکوس برای نابودی رژیم صهیونیستی به شمارش درآمده و ما می‌گوییم زودتر از زمان پیش بینی شده شاهد فروپاشی دنیای استکبار خواهیم بود.

 

ایشان‌درپایان‌یادآورشد:ملت ایران از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کند و دنیای استکبار بار دیگر بر خاک مذلت خواهد نشست.

ارسال نظرات