خبرهای داغ:
محمد گل زاده آرانی
در مرحله چهارم رزمایش کمک مومنانه؛

بسته معیشتی بین نیازمندان آران و بیدگل توزیع شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل از توزیع ۱۳۰۰ بسته معیشتی در مرحله چهارم رزمایش کمک مومنانه بین نیازمندان این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۳۵۰۸
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آران وبیدگل ؛سرهنگ پاسدار حسن فخرل، امروز در مراسم مرحله چهارم رزمایش مومنانه درآران و بیدگل، از توزیع ۱۳۰۰ بسته معیشتی هربسته به ارزش ۳۰۰ هزارتومان بین نیازمندان این شهرستان خبر داد و گفت: بابت این بسته های معیشتی بیش از ۳۹ میلیون تومان برای اجرای این رزمایش مومنانه توسط سپاه آران و بیدگل جذب شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل ادامه داد: در ادامه مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه بیش از ۱۳۰۰بسته معیشتی در اختیار اقشار آسیب پذیر جامعه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کمک ها توسط خیرین و بسیجان در شهرستان تهیه شده است، افزود: بسته های معیشتی شامل برنج، روغن، گوشت مرغ، گوشت قرمز و دیگر اقلام مورد نیاز است که با محوریت پایگاه های مقاومت بسیج در شهرها و روستاها در اختیار خانواده های بی بضاعت قرار می گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل همچنین از توزیع ۲ هزار بسته معیشتی دیگر در مرحله پنجم رزمایش کمک مومنانه همزمان با شب عید سعید فطر بین نیازمندان این شرستان خبر دادو گفت : از ابتدای رزمایش کمک مومنانه تاکنون ۱۰ وام ده میلیون تومانی و ده وام سه میلیون تومانی قرض الحسنه به نیازمنداین شهرستان پرداخت شده است .

وی در پایان با بیان اینکه در ادامه رزمایش مومنانه در این شهرستان ۱۵ جهیزیه ۱۵ میلیون تومانی با کمک خیرین و همراهی بسیج و سپاه به زوج های جوان تحویل داده شده است، افزود: مرحله ششم رزمایش کمک مومنانه پس ازماه مبار رمضان درکمک به نیازمندان این شهرستان تدوام خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار