خبرهای داغ:
مراسم تودیع و معارفه مسئول سابق و جدید بسیج دانشجویی با حضور مسئولان دانشگاه های شهرستان و مسئولان سپاه آران وبیدگل برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۴۳۵۱۱
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷

به گزارش روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج آران وبیدگل ؛سرهنگ حسن فخرل در آیین تودیع ومعارفه مسئول جدید دفتر بسیج دانشجویی با اشاره به اینکه بسیج دانشجویی جایگاه ویژه ای دارد، گفت: در زمینه جایگاه خاص بسیج دانشجویی همین بس است که رهبر معظم انقلاب عنایت ویژه ای به بسیج دانشجویی دارد.
وی با بیان اینکه بسیج یک قشر سرآمد است، ادامه داد: کار بسیج دانشجویی ارزشی و ماندگار است و برای حفاظت از آرمان های نظام و انقلاب فعالیت می کند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران وبیدگل با اشاره به برخی ویژگی های بسیج دانشجویی تصریح کرد: فعالیت خوب، جذب حداکثری و تعامل سازنده با مسئولان دانشگاه از ویژگی های بسیج دانشجویی است.
سرهنگ حسن فخرل به 12 بند بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان اشاره کرد و گفت: اساس و بنیان فعالیت های بسیج دانشجویی دانشگاه ها در راستای تبیین مواضع و فرامین مقام معظم رهبری است.
وی تقویت روحیه مطالبه گری در دانشجویان را یکی از آرمان های بسیج دانشجویی دانست و گفت: یک دانشجوی بسیجی باید بتواند در همه حوزه ها با بصیرت وارد عمل شده و ضمن حفظ روحیه استکبارستیزی خود زمینه های پیشرفت جامعه و کشور را فراهم کند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران وبیدگل اضافه کرد: بنابر فرموده مقام معظم رهبری خرمشهرهای دیگری در راه است و ما باید آمادگی کامل برای دفاع از انقلاب و میهن خود را داشته ایم.
وی با اشاره به مدیرت بیماری همه گیر کرونا و حضور فعال و موثر بسیج در میدان عمل بیان داشت :بسیج دانشجویی شهرستان آران وبیدگل همکاری قابل قبولی در این زمینه داشته از تولید ماسک گرفته تا همکاری درضد عفونی کردن معابر و همچنین پایش جمعیتی کرونا که قابل تقدیر و تشکر است.
گفتنی است در ادامه با اهدای لوح سپاس از زحمات سرگرد پاسدار رضا جوخی فرد مسئول سابق بسیج دانشجویی تجلیل شد و حکم رحمت اله مشرقیان به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی به وی اعطا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها