در اسدآباد انجام شد؛

تهیه جهیزیه و تقدیم به زوج جوان

در آستانه عید سعید فطر به همت پایگاه مقاومت بسیج اسدآباد ،خانواده معظم شهید و خیرین یک سری جهیزیه یهیه و تقدیم زوج جوان شد.
کد خبر: ۹۲۴۳۵۱۸
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ با عنایت به احادیث و روایات فراوان در خصوص اهمیت تشکیل خانواده و ازدواج و پاداش خیرین در کمک مومنانه و پاداش سخاوتمندی به ویژه در ماه نزول قرآن ، ماه مبارک رمضان و در راستای لبیک گویی به فرمان مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی در این خصوص  با شیوع بیماری کووید 19، با پیگیری پایگاه مقاومت بسیج اسدآباد، کمک خانواده معظم شهید مسلم قائدامینی اسدآبادی و خیرین، یک سری جهیزیه تهیه و تقدیم زوج جوان شد.

دراین اقدام خدا پسندانه خانواده معظم شهید بیست و پنج میلیون تومان وجه نقد را برای تهیه جهیزیه تقدیم کرد و نیز با حمایت خیرین یک سری جهیزیه تهیه و برای آغاز زندگی مشترک تقدیم زوج جوان شد.

شایان ذکر است: شهید مسلم قائدامینی اسدآبادی در شب بیست وسوم ماه مبارک رمضان سال ۱۳۶۴ در کردستان و نبرد جبهه حق علیه باطل به شهادت نایل آمد و پیکر مطهرش همزمان با عید سعید فطر همان سال در زادگاهش روستای اسدآباد تشییع و در جوار همزمان شهیدش آرام گرفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار