روز جهانی قدس روز یکپارچگی جهانی ملل اسلامی است

سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر با صدور بیانیه ای روز جهانی قدس را روز یکپارچگی جهانی ملل اسلامی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۲۴۳۵۳۵
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، بیانیه سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر به مناسبت روز قدس به این شرح است:
 
بسمه تعالی
روز قدس یادگاری ماندگار از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی می‌باشد. روز قدس روز مقابله با مستکبرین، روز احیای تفکر وحدت و یکپارچگی جهانی ملل اسلامی است. امسال همزمانی روز جهانی قدس با سوم خرداد، روزمقاومت و سالروز آزادسازی خرمشهر، اهمیت مقاومت، ایثار و ظلم ستیزی را یادآوری می‌کند.
قدس شریف اولین قبله گاه مسلمانان و جایگاه متبرک معراج نبی مکرّم اسلام (صلوات الله علیه) می‌باشد که امروزه نمایانگر مظلومیت ملت فلسطین و هویت ظالمانه استکبار جهانی و رژیم اشغالگر صهیونیستی است.
خداوند متعال در قرآن کریم به کرّات وعده پیروزی و نصرت مستضعفان و یاری دهندگان دین خود را داده است و امت اسلامی در مسئله آزادسازی فلسطین نیز همچون پیروزی انقلاب اسلامی، پیروزی حزب الله لبنان و محور مقاومت، تحقق این وعده الهی را خواهند دید.
باید باور داشت که مسئله اشغال سرزمین فلسطین توسط رژیم غاصب و سلطه‌گر صهیونیستی، موضوع یک قوم و قبیله یا محدود به جغرافیای فلسطین اشغالی نمی‌باشد بلکه نمونه‌ای از ظلم به انسان و انسانیت است.
مبارزه با این ظالم با این ظلم آشکار، آزمایشی برای کشور‌های اسلامی و کل آزادی خواهان و آزادی جویان عالم می‌باشد. آزمایشی که برخی رژیم‌های منطقه همچون رژیم فرسوده و در حال زوال سعودی در آن مردود و حتی به تبعیت از رژیم کودکش صهیونیستی، قتل و عام کودکان بی گناه یمنی را در دستور کار خویش قرار داده اند.
حال که به همت مجاهدت‌های عالمانه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و هم رزمانش تغییراتی پایدار در موازنه قدرت در منطقه و عرصه بین الملل صورت پذیرفته است، روز قدس امسال می‌تواند نقطه عطفی در نمایان ساختن وحدت جدی‌تر و مؤثرتر امت اسلامی در مقابل رژیم اشغالگر صهیونیستی باشد.
امروز باید نابودی رژیم صهیونیستی مهمترین مسئله سیاست خارجه جمهوری اسلامی ایران و سایر کشور‌های اسلامی باشد و طرح‌های خائنانه‌ای همچون معامله قرن و دیگر هیاهو‌های سیاسی و تبلیغاتی دنیای استکبار به سرکردگی آمریکا نباید کوچکترین خللی در قرار دادن موضوع فلسطین و قدس به عنوان مهمترین اولویت جهان اسلام داشته باشد. دکترین ژرف اندیشانه‌ی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) مبنی بر مسلح ساختن کرانه باختری و حمایت آشکار از هر گروه و کشوری که با این غده سرطانی در حال مبارزه می‌باشد، باید سرلوحه کار دولت‌های منطقه و آزادیخواه قرار گیرد.
سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر نیز همگام با ملت ظلم ستیز ایران اسلامی و مسلمانان سراسر جهان و با گوش جان سپردن به منویات عالمانه رهبر معظم انقلاب و پیشوای مسلمین جهان، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای، ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس و تجدید میثاق با آرمان فلسطین، اعلام می‌دارد که در جهت نابودی رژیم جعلی صهیونیستی و آزادسازی قدس شریف از هیچ فعالیت و کوششی دریغ نمی‌نماید.

سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر

انتهای پیام/
ارسال نظرات