شب شعر الی بیت المقدس با حضور جمعی از شاعران ، فرهیختگان ادب و هنر و برخی چهره های سیاسی استان در یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۴۳۵۴۰
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، به مناسبت گرامیداشت روز قدس و به یاد، فرمانده ارزشمند سپاه قدس، سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی جلسه شب شعری با حضور شاعران و فرهیختگان ادب و هنر و چهره های سیاسی به همت سازمان بسیج هنرمندان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و همکاری جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی،کانون نیروهای جوانان انقلابی استان و کانون نجما در سالن ستاد کنگره شهدای استان برگزار شد.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب در این آیین به بخش هایی از پروتکل های صهیونیسم که در کتاب " نبرد نابرابر" نوشته حسن واعظی نوشته شده است استناد کرد و گفت: موضوع مبارزه با صهیونیسم جهانی مقطعی نیست و صرفا در حوزه اسلام و تشیع جریان ندارد، زیرا جریان صهیونیسم خطری برای کل بشریت است و آنها نقشه های فراوانی برای بشریت دارند.

ستار هدایت خواه تاکید کرد:بخش مهمی از تمام اتفاقات ناگوار عالم  ناشی از توطئه های رژیم صهیونیستی است.

وی با اشاره به تعداد پروتکل های صهیونیسم و بندهای آن گفت: یکی از پروتکل ها صهیونیسم و  مهمترین و هدف نهایی آنها  حاکمیت بر جهان است که با خشونت و زور سعی بر سلطه جهان را دارند،و معتقد هستند در طبیعت زور حرف اول را می زند ، و مفاهیم چون عدالت، برابری، آزادی موضوعاتی در حد ایده است که باید عوام را با این موضوعات فریب داد، از طرفی آنها بیان می کنند دنیای امروز دنیای ثروت و قدرت است.

نماینده اسبق شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تفکر صهیونیسم بیان میکند: اگر کسی با روش های حاکمیت بر جهان به وسیله خشونت مخالف است و تفکر آنها را خلاف اخلاق می دانند، این موضوعات و دیدگاه ها آنها جایگاهی ندارد زیرا معتقد هستند موضوعی به نام دین از سیاست جداست.

هدایت خواه گفت: بر اساس پروتکل های صهیونیسمی برای رسیدن به هدف نهایی یعنی حاکمیت بر جهان، ریخت خون انسان ها، تجاوز و اشغال گری مباح است و  هدف وسیله را توجیه می کند.

وی افزود: ویروس صهیونیسم هرچند ۷۲ سال است مردم فلسطین را گرفتار کرده است اما ابتدای و بنای آن بالای ۱۰۰ سال اهداف شوم  خود را را بر علیه ملت فلسطین پیاده سازی کرده است.

فعال سیاسی و فرهنگی استان گفت: قبل از انقلاب اسلامی رژیم پهلوی درخدمت رژیم صهیونیسمی بود، اما با شروع انقلاب و با تفکر امام راحل تنها انقلاب و حکومتی که توانست در برابر این رژیم جعلی ایستادگی و مهار شود انقلاب اسلامی است، توطئه هایی مانند جنگ تحمیلی، ناشی از تفکرات صهیونیسمی بود.

هدایت خواه گفت:امروز به حکم انسانیت و به حکم مسلمانی شعرا باید با زبان هنر و ادبیات هنری روح مقاومت و ایستادگی را زنده نگه دارد و در خصوص جریان حق و باطل روشنگری کنند، و باید با  زبان هنر  ظلم و ستم این رژیم را افشا کنند.

در این آیین روح الله طباطبایی، حمید حسینیان , قاسم بدره ، سید یاسر سعادت و  تعدادی از اصحاب فرهنگ و هنر اشعاری درباره روز جهانی قدس و سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی قرائت کردند. 

در پایان  نیز این مراسم معنوی با صرف افطار هنرمندان به پایان رسید.

انتهای پیام/
ارسال نظرات