خبرهای داغ:
امام جمعه دامغان:

نابودی غده سرطانی به فضل خدا نزدیک است/ قدس از مفاهیم دینی مسلمانان جدانشدنی است

امام جمعه دامغان گفت: استکبارجهانی هرآنچه در کیسه و تفکر شیطانی خود داشته برای بقای صهیونیست‌های غاصب بکارگرفته، اما به فضل خدا نابودی غده سرطانی نزدیک است.
کد خبر: ۹۲۴۳۵۴۴
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینیان در گفت و گو با خبرنگار بسیج در دامغان به مناسبت روزجهانی قدس، با اشاره به داستان معراج نبی مکرم اسلام و نقش مهم مسجدالاقصی در این حقیقت عظیم تاریخی و تاریخ اسلام به عنوان نخستین قبله مسلمین و جایگاه قدس شریف و سرزمین فلسطین به عنوان مهدبسیاری از انبیاء الهی، اظهارداشت: سرزمین بابرکت بیت المقدس که درقرآن نام آن آمده است، از مفاهیم دینی ما مسلمانان جدانشدنی است.

امام جمعه دامغان اضافه کرد: امام خمینی (ره) با جهان بینی برگرفته از اسلام ناب و مکتب اهل بیت (ع)، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامید و یادگاری ارزشمند را از خود در عرصه تاریخ، سیاست و فرهنگ جهان و راهبرد امت بزرگ اسلام در قبال سیاست‌های ضدانسانی صهیونیسم جهانی و ایادی آن‌ها به جای گذاشت.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه استان سمنان خاطرنشان کرد: نام گذاری هوشمندانه روز قدس از سوی امام خمینی (ره) از عوامل اصلی فراموش نشدن قدس شریف و آرمان آزادی سرزمین و مردم فلسطین از چنگال غاصبان صهیونیسم بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینیان تصریح کرد: امسال متأسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا، راهپیمایی روز قدس در کشورمان برگزار نمی‌شود، اما دشمنان اسلام و ملت فلسطین، غاصبان قدس شریف و حامیان آن‌ها بدانند که ملت ما و آزادگان جهان هرگز مسئله مهم فلسطین را فراموش نمی‌کنند.

امام جمعه دامغان با اشاره به بیش از ۷۰ سال ظلم و جنایت و غصب و غارت صهیونیست‌ها در سرزمین مقدس فلسطین با حمایت استکبارجهانی و استعمارگران، اظهارداشت: در دهه‌های اخیر به ویژه استکبارجهانی هرآنچه در کیسه و تفکر شیطانی خود داشته برای بقای حکومت جعلی صهیونیست‌های غاصب در فلسطین اشغالی بکار گرفته اند و هزاران انسان را به خاک و خون کشاندند، اما بی تردید همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند، نابودی این غده سرطانی به فضل خدا نزدیک است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها