امت اسلام در تلاش برای برگزاری باشکوه این رویداد مهم متناسب با شرایط و با استفاده از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در تکاپو هستند.
کد خبر: ۹۲۴۳۵۴۹
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج ازکرمان؛ فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رفسنجان در بیانیه‌ای به مناسبت روز قدس، این روز را نمادهمبستگی، قدرت و عظمت اسلام در سراسر جهان بخصوص مردم ستمدیده فلسطین و برائت از مشرکین ومستکبرین جهان ودر نوک این پیکان رژیم ملعون صهیونیستی اعلام کردند

متن این بیانیه بدین شرح است:

 روز جهانی قدس مظهر اراده عمومی ملت‌های مسلمان برای مقابله با آمریکا و اسرائیل است (امام خامنه‌ای مدظله العالی)

روز قدس، نمادهمبستگی، قدرت و عظمت اسلام در سراسر جهان بخصوص حمایت از مردم ستمدیده ورنج کشیده فلسطین و برائت از مشرکین ومستکبرین جهان ودر نوک این پیکان رژیم ملعون صهیونیستی است
تجلیل از روز جهانی قدس ضروری است، چرا که برپایی روز قدس، مطالبه رعایت عدالت اسلامی و رسیدگی به حقوق قانونی مردم مظلوم فلسطین در برابر کشور‌های استعمارگر می‌باشد.  
روز قدس، روز وعده قطعی الهی مبنی بر افول آمریکا و سقوط رژیم اشغالگر قدس در منطقه است و بی شک با جهاد و مقاومت امت اسلامی تحقق می‌پذیرد.. امروز مساله اول جهان اسلام موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف است. موضوع مهمی که از شروع انقلاب اسلامی و با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان توسط بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) تبدیل به نمایش وحدت عظیم و یکپارچه جهان اسلام شده است. مساله قدس بنا به فرمود: ه، ولی امر مسلمین نه صرفاً یک مساله اسلامی که متعلق به همه آزادی خواهان و عدالت خواهان جهان و یک مساله انسانی است. از این رو، دولت‏های اسلامی باید در مقابله با سیاست عادی‏ سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی، متحد شده و به پشتیبانی از ملت غیور فلسطین برخیزند و با بسیج امکانات فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و نظامی خود، طومار حیات این رژیم نامشروع را در هم پیچیده و این جرثومه خبیث
را از قلب دنیای اسلام، محو کنند
راهپیمایی عظیم و پُرشکوه مردم در روز قدس، حرکت عظیمی بود که یقیناً در عرصه سیاست عالم و در مقابله با استکبار، تأثیرات عمیقی را باقی گذاشته است و خواهد گذاشت. این حرکت عظیم بین‌المللی همواره عامل تقویت امید و ایمان فلسطینیان و باعث خشم استکبار جهانی و صهیونیزم شده به نحوی که در روز‌های منتهی به روز قدس اسرائیل غاصب وحشی گری خود نسبت به ساکنان فلسطینی را تشدید می‌کند.
رژیم جعلی صهیونیستی و حامی اصلی آن یعنی دولت آمریکا که جبهه مقاومت را عامل اصلی ناکامی‌های خود می‌دیدند با روش همیشگی خود، ناجوانمردانه نماد مقاومت در منطقه، سردار پرافتخاراسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی را ترور کردند و به برکت خون این شهید بزرگوار و دیگر شهیدان جبهه مقاومت نابودی این غده سرطانی، تسریع خواهد شد.
شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان شکل روز قدس امسال را متفاوت از سال‌های گذشته نموده است. از طرفی دشمنان اسلام امیدوار به عدم برگزاری مراسم این روز و از طرف دیگر امت اسلام در تلاش برای برگزاری باشکوه این رویداد مهم متناسب با شرایط و با استفاده از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در تکاپو هستند.
ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رفسنجان؛ با گرامیداشت یاد شهدای انتفاضه و یاد سردار رشید اسلام سردار مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی ضمن توصیه به آحاد ملت شریف ایران به حضور همه جانبه در پویش‌های مختلف روز قدس در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی از عموم مردم ولایتمدار و شهیدپرورشهرستان رفسنجان دعوت می‌نماید بر اساس برنامه اعلامی گوش جان به سخنان حکیمانه، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) سپرده و همواره با تمام وجود در اجرای دستورات پیامبر گونه رهبر فرزانه انقلاب تلاش نمبیداری ایند.
از آنجایی که در این روز توده‌های مردمی برای منعکس کردن صدای مظلومان به صحنه می‌آیند، لذا این روز می‌تواند نقش موثر و سازنده‌ای در بیداری اسلامی ایفا کند
از خدای متعال پیروزی عاجل مردم مظلوم فلسطین را تقاضا می‌کنیم و بر این باور هستیم که به طور قطع پیروز نهایی این مبارزه چندین ساله ملت مظلوم فلسطین خواهد بود.

روابط عمومی وفرهنگی تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رفسنجان
ارسال نظرات