خبرهای داغ:
در کتاب یهودیان آمده است که ویرانی سوم بیت المقدس توسط یهود رقم می خورد که پایان حکومت بنی اسراییل بر روی زمین خواهد بود!
کد خبر: ۹۲۴۳۵۵۶
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج قزوین، در کتاب یهودیان آمده است که ویرانی سوم بیت المقدس توسط یهود رقم می خورد که پایان حکومت بنی اسراییل بر روی زمین خواهد بود!
چرا ایران اصرار دارد در کشورهایی مانند عراق، سوریه، یمن، لبنان، افغانستان، وارد شود و فلسطین را تبدیل به مسئله اول جهان اسلام نماید؟
اسراییل بیش از ۷۰سال در حال حفر تونل در زیر مسجدالاقصی بوده تا بتواند کوزه شکسته یا چند الفبای عبری پیدا کند، با یافتن شی و قطعه ای باستانی موجودیت خویش را اثبات نماید، اگر هیکل سلیمان را بیابند تمام خاورمیانه را ضمیمه خویش خواهند کرد.

وقتی تمام مقدسات شیعه در عراق ،لبنان،عراق،یمن،سوریه می باشد چرا بی تفاوت باشیم؟ چرا نسبت به مکه، مدینه و مسجدالاقصی که قبله اول مسلمانان بوده بی تفاوت باشیم؟ در کتب یهود آمده که جنگ آخرالزمان در تپه صهیون تکلیف بشر را مشخص می کند! بشارت هایی از سرکوب قوم الظالمین توسط سپاهیان پارسی داده شد که پس از آن اسراییل برای همیشه از صحنه روزگار محو خواهد شد.

نژاد پرستی در مکتب یهود به عنوان قوم برتر نمایان است و معتقدند تمام دنیا و اقوام برای بردگی یهود خلق شدند، نیل تا فرات را به آنان وعده داده اند، خدای متعال مستضعفان را وارثان و پیشوایان زمین قرار داده هرگز یهود شکم سیر نژاد پرست را بر جهان حاکم نخواهد کرد.

در قدس پیامبران و اولیا به خط خواهند شد و برتمام تلخی های بشر گواهی داده که صهیون را به میز محاکمه خواهند کشاند. محمد الدوره زنده می شود و بر مظلومیت خویش مرثیه می خواند، مردی از تبار محمد(ص) فریاد می زند انا مهدی عج انا قائم آل محمد(ص) ! لشکر عظیم عاشوراییان از کربلا به سمت مکه حرکت خواهد کرد، سپاه ایرانیان در شامات صف آرایی و دروازه ورود به فلسطین را باز می کند، غاصبان بزرگترین نبرد تاریخ را تجربه و امپراطوری ایران با تمدن نوین اسلامی و امت واحده به استقبال قدس می روند! سر یحیی نبی به بیت المقدس بازگردانده می شود، دنیا در ایستگاه آخرالزمان تا لبه نیستی پیش خواهد رفت، سنگ ها فریاد میزند که مردان صهیون در دامن هستند آنان را امان ندهید.

قدس غریبانه گریه می کند، سالها دوری و جنایت را به نظاره نشسته و خون های زیادی برای بودنش به زمین ریخته شده است. سید خراسانی و سپاه یمانی به انتظار می نشینند، اعلام رسمی حکومت جهانی، قسط و عدالت برپا می شود، رسالت همه انبیا و اولیا محقق می شود. نماز وحدت خوانده می شود. به امامت مهدی عج! روزنامه ها تیتر می زنند فردا نماز جمعه به امامت معصوم در قدس برگزار می شود.

نگارنده: صادق چگینی

۱۰۰۲/گ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها