فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: قطعا رژیم جعلی صهیونیستی شکست خواهد خورد چرا که سرزمین مادری مسلمانان جایی برای رژیم کافر کودک کش نخواهد داشت و مسلمانان به هر شکل ممکن آن را پس خواهند گرفت.
کد خبر: ۹۲۴۳۵۶۵
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
سردار سید صادق حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج  اظهار داشت: فلسطین پاره‌ای از تن و یک عضو تفکیک ناپذیر در جهان اسلام است اگرچه صهیونیست­ها در حال حاضر و ناجوانمردانه و غیر قانونی قدس عزیز را به تصرف خود در آوردند، اما باید بدانند که هرگز مسلمانان این اجازه را به آنان نخواهند داد و افق جهان اسلام آن روزی خواهد بود که قدس شریف در آینده­ای نه چندان دور آزد خواهد شد.

وی افزود: قطعا رژیم جعلی صهیونیست شکست خواهد خورد چرا که سرزمین مادری مسلمانان جایی برای رژیم کافر کودک کش نخواهد داشت و مسلمانان به هر شکل ممکن آن را پس خواهند گرفت.

فرمانده سپاه بیت المقدس با اشاره به اینکه در هر منطقه­ای از دنیا اگر مسلمانی وجود دارد ما نسبت به یاری رساندن به آن­ها مسئول هستیم افزود: مردمان فلسطین بیش از ۷۰ سال است که توسط رژیم جعلی اسرائیل از خانه هایشان رانده و آواره شده اند، اما ما شاهد آن هستیم که هر روز پرچم مقاومت برافراشته‌تر خواهد شد.

سردار حسینی گفت: شهرک سازی و توسعه آن، حمایت‌های همه جانبه آمریکای جهانخوار و رژیم­های مرتجع منطقه کاری از پیش نخواهند برد چرا که جنگ‌های ۸ روزه و ۲۲ روزه و ۳۳ روزه چه در محور فلسطین و چه در محوره لبنان رژیم غاصب را واردار به شکست کرده است و بنا بر این آن‌ها شکست خواهند خورد.

وی در ادامه عنوان نمود: ویروس کرونا هرگز مانع از خاموشی شعله عدالت خواهی، آزادی خواهی و تلاش برای باز پسگیری قدس شریف نخواهد بود و امسال با شرایط خاص خود آزادی خواهان و محور مقاوت و همه جهان اسلام به انحا مختلف از جمله حضور در شبکه مجازی و ایجاد پست­های مقاومت و ایجاد هشتک­های مختلف و حضور در فضای مجازی روز قدس در آخرین هفته رمضان را گرامی خواهند داشت کما اینکه علم مقاومت جدیدتر در این شرایط توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی و رهبر دور اندیش برافراشته خواهد شد.


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: بیداری اسلامی که در کشور‌های اسلامی در حال گسترش است، همه نشان دهنده­ی این امر مهم است که یک تحول عظیم در جهان در شرف اتفاق است و آن اینکه کشور‌های اسلامی با اتحاد و همبستگی در آینده­ای نچندان دور این غده­ی سرطانی در جهان را ریشه کن خواهند نمود.

سردار حسینی عنوان کرد: طبیعتا حرکت شهید حاج قاسم سلیمانی هیچگاه خاموش نخواهد شد و جان تازه­ای را در کالبد محور مقاومت خواهد دماند.

وی در پایان افزود: مسیری که سردار سلیمانی پیشگام آن بود امروز به محبوب‌ترین مسیر در میان ملت‌های منطقه شناخته شده و رهروان بسیار زیادی دارد چرا که حاج قاسم سلیمانی کابوس شب و روز رژیم صهیونیستی و آمریکا بود و همچنان هم این جنایتکاران از رهروان مکتب حاج قاسم واهمه دارند.


انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات