خطیب جمعه شهرستان کوهبنان

مجلس باید عصاره فضائل ملت باشد در حالی که ملتی صبور ، انقلابی و مقاوم داریم

حجه الاسلام جعفری گفت: مجلس نباید منفعل و ساکت باشد باید تلاش کند تا فشارها کم شود اما همین چهار سال فشارها بر مردم افزون شد و برخی نمایندگان دشمن ملت شدند این مهم باعث شد مجلس از چشم مردم با معرفت بیفتد
کد خبر: ۹۲۴۳۵۷۹
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ همزمان با روز جهانی قدس مراسم نماز جمعه کوهبنان به امامت حجت الاسلام عباس جعفری و با حضور جمعی از مسئولین اجرایی و قضایی، فرماندهان نظامی و انتظامی ، مردم ولایت مدار و بسیجی کوهبنان در مسجد صاحب الزمان (عج) شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام عباس جعفری پس از دعوت همگان به تقوای الهی و گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام (ره) و شهیدان همیشه جاوید خصوصا سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان هستیم در حالی که خداوند در این ماه مبارک با غل و زنجیر کردن شیطان، درهای بهشت را بر روی مومنین گشوده لذا باید پس از ماه مبارک همین راه تقوا و پرهیزکاری را ادامه بدهیم.

وی با استناد به روایات خاطر نشان کرد: مومنین باید در راستای تحکیم ایمان خود گام بردارند چون توکل به خدا ، بنده خدا بودن ،دعا کردن، ترس از عواقب گناه، دوری از افراد هوا پرستی و مجالس گناه و..... انسان را از شر شیطان نجات می دهد.

امام جمعه کوهبنان بیان داشت: روز جهانی قدس روز اسلام، روز تحقق وعده الهی و روز امت اسلامی است که به ابتکار حضرت امام(ره)  این روز شکل گرفت و حرکتی جهانی در راستای کمک به مردم مظلوم شد و از همان زمان صدای شکستن استخوان های رژیم صهیونیستی شنیده می شود.

وی یادآور شد: با دفاع از مردم فلسطین ما در حقیقت از اسلام حمایت می کنیم امیدواریم بزودی دایره قدرت پوشالی استکبار شکسته شود.

خطیب جمعه کوهبنان تصریح نمود: روز قدس به مردم فلسطین روحیه داد حزب الله لبنان شکل گرفت و خاری در چشم دشمنان شد و نیروهای مقاومت تحت حمایت ایران قرار گرفتند و حزب الله در جنگ ۳۳ روزه ابهت رژیم صهیونیستی را در هم شکست. 

وی ادامه داد: نیروهای مقاومت وحشت را در دل دشمنان انداختند در حالی که غالب کشورهای عربی تسلیم شدند و در آینده به زباله دانی تاریخ خواهند پیوست. 

حجت الاسلام جعفری گفت: قدرت های استعماری که غده سرطانی را بوجود آوردند خودشان امنیتی ندارند و باید همواره مسلح باشند.

وی ادامه داد: سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر را در پیش داریم که قدرت اسلام و رزمندگان اسلام است با آزاد سازی خرمشهر کمر دشمنان شکست چون مردم ایران اسلامی همواره تابع ولایت و رهبری بودند و هستند.

امام جمعه کوهبنان تاکید کرد: مجلس باید عصاره فضائل ملت باشد در حالی که ملتی صبور ، انقلابی و مقاوم داریم اگر مجلس از ملت فاصله گرفت مزاحم مردم می شود  در مجلس دهم خون ها به دل مردم رفت گرچه کارهای خوبی هم انجام شد.

وی ابراز داشت: مجلس نباید منفعل و ساکت باشد باید تلاش کند تا فشارها کم شود اما همین چهار سال فشارها بر مردم افزون شد و برخی نمایندگان دشمن ملت شدند این مهم باعث شد مجلس از چشم مردم با معرفت بیفتد .

خطیب جمعه کوهبنان گفت: انشالله مجلس جدید خوب باشد و شیطان آنان را فریب ندهد تا مشکلات را مرتفع کنند چون مجلس باید ریل گذاری کند تا مشکلات مرتفع شود.

وی با تبریک عید سعید فطر بیان داشت: نماز عید فطر در مساجد محلات و صحن امام زاده بی بی عصمت برگزار می شود.

...............

لازم به ذکر است : در مراسم نماز جمعه امروز مردم کوهبنان با فریادهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل ، طنین الله اکبر و.... بار دیگر انزجار و نفرت خود از رژیم پوشالی اسرائیل و قدرت های استکباری را اعلام و بر حمایت همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین در پرتو منویات ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی تاکید کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار