قدس متعلق به مهم مردم مسلمان جهان است

امام جمعه مردم مریوان گفت: روز قدس فقط متعلق به مردم ایران نیست، ولی جرقه آن بعد از انقلاب در ایران اتفاق افتاد و با توجه به اینکه قدس به عنوان اولین قبله گاه مسلمانان و اولین خواستگاه پیامبران مقرب بوده است از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
کد خبر: ۹۲۴۳۵۸۱
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲
ماموستا شیرزادی در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج درباره اهمیت روز قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین، اظهار کرد: روز قدس فقط متعلق به مردم ایران نیست، ولی جرقه آن بعد از انقلاب در ایران اتفاق افتاد و با توجه به اینکه قدس به عنوان اولین قبله گاه مسلمانان و اولین خواستگاه پیامبران مقرب بوده است از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران، سرآغازی برای بیداری اسلامی در میان ملت‌های مسلمان بود که در چهلمین سال پیروزی خود، زمینه سازی اقتدار جبهه مقاومت در منطقه و زبونی و اضمحلال رژیم غاصب صهیونیستی را فراهم کرده است.

ماموستا شیرزاد عنوان کرد: حمایت و دفاع از مظلومان و ستمدیدگان یکی از اعتقادات و واجبات مورد تأکید می‌باشد و همان گونه که رهبر معظم انقلاب در این زمینه فرمود: ه اند: مسئله فلسطین برای جمهوری اسلامی یک امر تاکتیکی نیست، بلکه یک امر بنیانی است، از اعتقاد اسلامی ناشی می‌شود پس این امر نشان میدهد که وظیفه همه مسلمانان است که این کشور اسلامی را از سلطه، قدرت غاصب و پشتیبان‌های بین المللی اش در بیاوریم.

ماموستا شیرزاد گفت: دشمن یک لحظه آرام نمی‌گیرد و برنامه اختلاف افکنی بین مسلمین را همواره در دستور کار دارد، و هرگز نباید فکر کنیم که دشمنان دست از کینه توزی نسبت به انقلاب‌های اسلامی بر می‌دارند و در چنین شرایطی باید با به وظیفه خود عمل کنیم تا منجر به شکست دشمن شود چرا که راه شکست دشمن اتحاد جوامع اسلامی است.
 
وی افزود: امروز نه فقط ملت ایران، بلکه مسلمانان و حتی مردم آزاده جهان، نه فقط روز قدس؛ بلکه در طول سال جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم و نسبت به سران خبیث و جنایتکار اسرائیل اعلام انزجار می‌کنند و خواستار حقوق مردم مظلوم فلسطین می‌باشند.

امام جمعه شهرستان مریوان درادامه گفت: معامله قرن ترفندی برای نابودی و ظلم کردن به مردم مظلوم فلسطین است که بسیاری از کشور‌های به ظاهر مسلمان به حمایت از این جنایت کار جهانی برآمدند و اینان همان افرادی هستند که رفیق دزد و شریک قافله خواهند بود.

وی در پایان عنوان نمود: مساله فلسطین و مبارزه با صهیونیست محور اتحاد و دغدغه همه مسلمانان به خصوص مردم همیشه در صحنه کردستان بوده و خواهد بود و همه ساله با زبان روزه با حضور پر شور خود بر پیروی از آرمان‌های امام راحل و رهبر کبیر انقلاب تاکید کرده و امسال هم برای حمایت خود از مردم فلسطین تمام همت خود را به کار بسته اند.


انتهای پیام/7727
ارسال نظرات