بیانیه کانون بسیج مهندسین صنعتی دشتی به مناسبت روز قدس

کانون بسیج مهندسین صنعتی شهرستان دشتی با صدور بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس، این روز را نماد ظلم ستیزی و مبارزات ضد صهیونیستی امت اسلامی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۲۴۳۵۸۶
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، بیانیه کانون بسیج مهندسین صنعتی شهرستان دشتی به مناسبت روز جهانی قدس به شرح زیر است:

بسم‌الله القاصم الجبارین
#روز-قدس بیانی شیوا و ماندگار از حضرت #امام-خمینی (ره) است که امروز #مقام-معظم-رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) خلف صالح بنیانگذار #انقلاب-اسلامی، مردم جهان را با استفاده از ظرفیت عظیم و پایان ناپذیر مسلمانان به همصدایی با ملت #فلسطین برای دستیابی به حق مشروعشان فرا خوانده است. تقارن ارزشمند #روز-جهانی-قدس، به عنوان نماد ظلم‌ستیزی و مبارزات ضدصهیونیستی امت اسلامی، با سوم خرداد، سالروز #آزادسازی-خرمشهر در عملیات #بیت-المقدس و روز مقاومت، ایثار و پیروزی پیوند عمیق و معنادار آرمان قدس شریف با ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی را بیانگر می‌کند.
درگیری کشور ما و کشور‌های دیگر جهان، با بیماری کرونا اهمیت مساله فلسطین را برای مردم ما و دیگر مسلمانان جهان نمی‌کاهد و آن را از اولویت جهان اسلام خارج نمیسازد.
حضور متفاوت امسال ما مردم #ایران و علی الخصوص مهندسین و بطور خاص #مهندسین صنعت-شهرستان-دشتی به شکلی که سازگار با شرایط ویژه که #ویروس-کرونا به وجود آورده از طریق فضای مجازی، مانند هر سال حضوری آمیخته از تولی و تبری است و جلوه‌ای ماندگار و متاوت از اتحاد شیعه و سنی برای حمایت مردم اهل تسنن فلسطین خواهد بود و اعلام صریح مواضع انقلاب نسبت به مساله فلسطین و محکوم کردن کشور‌های به ظاهر اسلامی در حمایت از خیانت قرن خواهد بود.
متاسفانه در شرایطی که اکثر ملت‌ها و دولت‌ها بر لزوم بازنگری در رفتار اجتماعی در قبال انسان و حقوق اساسی آن و چه در خصوص تعاملات سیاسی و اقتصادی و بین المللی تاکید دارند، #رژیم-اشغالگر-فلسطین نه تنها دست از محاصره و تجاوز بر نداشته که همچون حامی اصلی خود آمریکای جنایت کار از هیچ تلاشی برای استفاده ابزاری از این شرایط و به خطر افکندن جان میلیون‌ها انسان و بهره برداری سیاسی از شرایط بحرانی جهان فروگذار نکرده است.
بیش از نیم قرن است که تجاوز و اشغالگری رژیم #اسرائیل به شکلی سازمان یافته و در مقابل سکوت نهاد‌های بین‌المللی انجام می‌شود. اسرائیل نماد یک رژیم جعلی است که بر بستر انواع تجاوزات و بد اخلاقی‌ها و قانون شکنی‌ها شکل گرفته است.
معامله قرن و طرح الحاق کرانه باختری و تغییر پایتخت اشغالگران به قدس شریف اگرچه اوج وقاحت و نیت واقعی صهیونیست‌ها برای حذف موجودیت فلسطین و هویت زدایی از این سرزمین را آشکار کرده است، اما به هیچ رو موضع جدیدی نیست و از ابتدای اشغالگری هدف بوده است.
ما اعضای #بسیج-مهندسین صنعتی-شهرستان-دشتی آخرین جمعه ماه مبارک #رمضان ۱۴۴۱ هـ. ق. و روز جهانی قدس مصادف با سالروزآزاد سازی خرمشهر را ارج نهاده و یاد شهدای عزیزمان را گرامی می‌داریم و بر میثاق دوباره با اندیشه‌های ناب امام خمینی (ره) در دفاع از ملت مظلوم فلسطین و وفاداری به آرمان رهایی قدس شریف تاکید نموده و به فرمایشات مقام معظم رهبری لبیک می‌گوییم.
همچنین به کشور‌های عربی و مسلمان منطقه که در طرح شرم آور عادی سازی روابط با دولت اشغالگر اسرائیل سهیم هستند، هشدار می‌دهیم که ملت‌های شما طعمه‌های بعدی صهیونیسم خواهند بود. پس تا دیر نشده به آرمان بلند آزادی فلسطین و قدس شریف بازگشته و در کنار ملت‌های خود سرود آزادی و عزت سر دهید.

والسلام علیکم و رحمت الله
کانون بسیج مهندسین صنعتی شهرستان دشتی (جمعه ۰۲/۰۳/۱۳۹۹ هجری شمسی مصادف با ۲۸ رمضان ۱۴۴۱ هجری قمری)
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات