خبرهای داغ:
مسابقه فرهنگی با موضوع روز قدس و روز آزاد سازی خرمشهر توسط پایگاه شهداء حوزه مقاومت بسیج شهید ابراهیمی قم برگزار میگردد.
کد خبر: ۹۲۴۳۶۰۵
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم ؛ بسیجیان پایگاه شهداء مسجد رفعت خیابان صفائیه با شرایط ویژه کشور و فرارسیدن روز جهانی قدس و آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد ، مسابقه هایی جهت گرامیداشت این دو مناسبت مهم برگزار میکنند.

جواد قربانی فرمانده پایگاه شهداء قم گفت:این مسابقه با برنامه ریزی جمعی از بسیجیان و هیات امنا مسجد برگزار میگردد که برای بهترین پیامک، شعار، کلیپ یک دقیقه ای، مقاله، شعر و روزنامه دیواری جوایز نقدی در نظر گرفته شده است.

قربانی بیان نمود: در قسمت دیگر از این مسابقه پخش شعارهای ضد استکبار از بلندگوهای منزل در ظهر و شب روز قدس و تهیه کلیپ و فضاسازی محیطی منزل، مسجد و محله)به ۱۰ نفر جوایز نفیسی اهدا میگردد.

فرمانده پایگاه شهداء گفت: یکی از مهمترین کارهایی روز قدس آتش زدن پرچ منحوس رژیم صهیونیستی و‌ آمریکا جنایتکار جلوی درب منزل با رعایت فاصله گزاری اجتماعی و پخش کلیپ آن در شبکه های اجتماعی بوده که به ۱۰ نفر برتر تبرکی حرم امام رضا (ع) و پک فرهنگی به مبلغ ۵۰ تومان اهدا خواهد شد.

در پایان قربانی بیان نمود: تولید و انتشار پوسترهای از جنایات اسرائیل در شبکه های اجتماعی بسیار حائز اهمیت است که به ۸ نفر برتر هدیه اینترنت رایگان یک ماهه اهدا خواهد شد.


انتهای پیام/ الف-جهاندیده
ارسال نظرات