فرمانده ‌سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: رفع سلطه در سراسر جهان علیه مستضعفان و سپردن پرچم وراثت جهان به مستضعفان از مهمترین اهداف انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۲۴۳۶۲۳
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار مرتضی کشکولی گفت:مبارزه با دشمنان از دو روش  ایجابی و سلبی انجام می‌گیرد  که مردم ایران اسلامی با لبیک به بیانات مقام‌معظم رهبری و شرکت در رزمایش همدلی و کمک‌های مومنانه به روش ایجابی با دشمن و استکبار مبارزه کردند. 

وی با اشاره به اینکه با همدل می توان در مقابل دشمن ایستاد و مبارزه کرد افزود:  با همین همدلی یک مرگ بر آمریکا و صهیونیست ایجاد می شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عنوان کرد: در مبارزه سلبی بخشی در میدان‌های دفاعی کشورهای عراق، یمن، سوریه، بحرین و غیره در حال شکل‌گیری است و بخشی دیگر مبارزه اقتصادی است که دولت و ملت با اتکا بر اقتصاد مقاومتی با تحریم‌ها مبارزه می‌کنند. 

وی بیان کرد: بخشی دیگر از مبارزه سلبی دنبال کردن هدف واهی جهت رفع سلطه  و کوتاه کردن شر ویروس منحوس رژیم ‌صهیونیستی از منطقه خاورمیانه است  که خوشبختانه با همدلی مردم منطقه  کلیه ساز وکارها آماده است.

سردار کشکولی گفت: امروز شعار بسیاری از کشورهای  مسلمان‌ و غیر مسلمانی که با مستضعفین هستند نابودی اسرائیل است و امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا مراسم روز قدس از طریق راهپیمایی در شهرهای سفید، فضای مجازی و یا در برخی شهرها رژه خودرویی برگزار و در شهری که راهپیمایی ممنوع است مردم با همدلی در فضای مجازی همدل با هم شعار مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند.

فرمانده ‌سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان خاطرنشان کرد: رفع سلطه در سراسر جهان علیه مستضعفان و سپردن  پرچم  وراثت جهان به مستضعفان از مهمترین  اهداف انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات