روز قدس محدود به فلسطین و فلسطینیان نیست

‌معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: تشکیل حکومت صهیونیست در قدس از نگاه مسلمانان به ویژه ملت ایران و فلسطین مشروعیت ندارد.
کد خبر: ۹۲۴۳۶۲۹
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، محمود ثمینی امروز  با بیان اینکه روز قدس،  روز جهان اسلام است،  اظهار کرد: قدس،  قبله‌گاه اول مسلمین بوده و در عینحال مکان مقدسی است که رژیم غاصب اسرائیل آن را اشغال کرده است.

‌وی با بیان اینکه روز قدس محدود به فلسطین و ، فلسطینیان نیست، تاکیدکرد: با توجه به اهمیت و جایگاه سرزمین مقدس قدس یکی از آرمان‌های انقلاب اسلامی، رها سازی این سرزمین مقدس بود به طوری که تمام مسلمانان جهان به راحتی به آن دسترسی داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با اشاره به اینکه رژیم منحوس اسرائیل با زور و توطئه، سرزمین قدس را غصب کرد،  گفت: یقیناً تشکیل حکومت صهیونیست در قدس از نگاه مسلمانان به ویژه ملت ایران و فلسطین مشروعیت ندارد.

‌ثمینی به پایه‌گذاری روز قدس به همت امام راحل و تاکید رهبر معظم انقلاب بر ادامه این مسیر اشاره کرد و افزود : مردم ایران و دیگرملت‌های آزاده هر ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور چشمگیر خود در راهپیمایی روز جهانی قدس خشم و انزجار خودرا از رژیم غاصب اسراییل اعلام و اشغال فلسطین را محکوم می‌کنند.

‌وی گفت: اما مراسم روز جهانی قدس امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت تجمعات و راهپیماییبرگزار نمی‌شود.

‌ثمینی ادامه داد: البته برنامه‌هایی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا تدوین شده که بر اساس آن شهرستان‌هایی که در وضعیت سفیدقرار دارند می توانند اجرای قطعنامه و شعائر بزرگداشت روز جهانی قدس را با حضور در مصلی‌ها و با رعایت فاصله گذاری اجتماعیانجام دهند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان بیان کرد: اما شهرستان‌هایی که وضعیت آنها زرد و قرمز است به دلیل عدم برگزاری نمازجمعه،  برنامه‌ای نخواهند داشت.

‌وی با اشاره به سخنرانی مهم رهبر معظم انقلاب در روز جهانی قدس،  خاطر نشان کرد: قطعاً سخنرانی و پیام ایشان در روز جهانی قدس که خطاب به همه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان است، اهمیتی کمتر از راهپیمایی نخواهد داشت.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار