خبرهای داغ:
حجت الاسلام مهدی توسلی معاونت فرهنگی اداره کل اوقاف استان کرمانشاه گفت:مردم روز قدس را به طور بی سابقه ای در فضای مجازی به صورت خودجوش قیام کرداند.
کد خبر: ۹۲۴۳۶۸۰
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۳

حجت الاسلام  مهدی توسلی  در گفت‌وگو با خبرنگاربسیج از کرمانشاه اظهار داشت: یوم الله روز قدس یکی از کارهایی بود به بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران در جهت احقاق حق مردم مظلوم  فلسطین و از بین بردن این غده سرطانی در پیکره جهان اسلام انجام داد.

وی افزود: امام راحل با این کار مسئله فلسطین  را به موضوع اول  جهان اسلام تبدیل کرد  و  ما هرساله شاهد این هستیم که مردم سراسر  جهان علیه این غده سرطانی وارد عمل می‌شوند و در روز قدس علیه این رژیم کودک‌کش و ظالم  قیام می‌کنند.

معاونت فرهنگی اداره کل اوقاف استان کرمانشاه  بیان کرد: اینکه لفظ غده سرطانی را امام خمینی (ره) برای این رژیم عنوان کردند  به این دلیل بود که  اگر بدنی دچار سرطان شد ممکن است علائم متفاوتی داشته باشد و دیگر نقاط بدن دچار درد شود اما ریشه اصلی این دردها غده سرطانی است، لذا اگر قصد و هدف بر درمان باشد غده را باید از بین برد.

توسلی تصریح کرد: امروز ما در پیکر جهان اسلام علائم مختلفی  نظیر تشکیل گروه‌های تکفیری و مشکلات امنیتی در کشورها شاهد هستین اما این مشکلات به‌دلیل وجود غده سرطانی است، باید آن را از بین بردن چرا که موجب پایان دادن به همه دردها می‌شود و زمینه حکومت جهانی فرآهم شود.

وی با اشاره به اینکه امسال روز قدس بیش از  سال‌های گذشته مورد اهمیت بود،خاطرنشان کرد: با توجه به  وجود ویروس منحوس کرونا  راهپیمایی به صورت هر ساله برگزار نشد اما به طور بی‌سابقه ای در فضای مجازی مردم به صورت خودجوش قیام کرداند  و بیش از هر زمان دیگری به رژیم صهیونیستی ضربه زداند.

وی گفت: در سال‌های گذشته در راهپیمایی‌ها گرفتار این مشکل بودیم که امپراطوری رسانه ای اجازه بازتاب این حرکت ها و راهپیمایی ها را نمی‌دهند اما امسال با شرایط دیگری مواجه هستیم، استکبار جهانی، امپراطوری رسانه ای و این غده سرطانی نمی‌توانند فعالیت‌های فضای مجازی را نبینند.

 

 

ارسال نظرات