دانش آموزان بسیجی حوزه مقاومت بسیج شهید فهمیده رفسنجان به مناسبت روز قدس با اجرای سرودی حمایت خود را مردم مظلوم فلسطین و فریاد انزجار خود را از مستکبران عالم اعلام کردند.
کد خبر: ۹۲۴۳۶۹۹
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ مهدی شجاع الدینی با اعلام این خبر اظهار داشت: گروه سرود شهید حاج حسین بادپا از مدارس طرح هدف شهید بهنام محمدی حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده رفسنجان با اجرای سرودی بنام القدس درب الشهدا از مستضعفین عالم علی الخصوص مردم مظلوم فلسطین حمایت خود را از مردم فلسطین و فریاد انزجار خود را با مشت‌های گره کرده بر سر مستکبران عالم بویژه آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب اعلام کردند.
مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان افزود: اجرا کنندگان این سرود که از دانش آموزان دوره اول متوسطه از دبیرستان فرهنگ بودند با حمایت مرتضی حسینی فرمانده بسیج دانش آموزی و با همکاری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان در محل حوزه مقاومت پایگاه سرودی اجرا نمودند.
وی تصریح کرد: این دانش آموزان عنوان گروه سرود برتر بسیج دانش آموزی استان و در یوم الله دهه فجر سال گذشته رتبه دوم گروه سرود در جشنواره سرود اداره آموزش و پرورش شهرستان را کسب کردند.
ارسال نظرات