علوی تبارها به شکرانه اینکه یک ماه توانسته اند عشق را در سنگر خدمت مشق کنند و در دفتر ایثار و معرفت یک ماه رمضان بیادماندنی را به ثبت برسانند، حال آماده می شوند تا  سومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه را در عیدبندگی به نمایش گذاشته و این بار عید خدمت را جشن بگیرند.
کد خبر: ۹۲۴۳۷۱۷
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، بیش از قریب به دو ماه است که کرونا بساطش را پهن کرده وسط زندگی مردم و شاید تا چندماه آینده هم خیال رفتن نداشته باشد اما سفره مهربانی و همدلی مردم وسعتش بزرگتر از سفره نداری کروناست . سفره ای که  در ماه مهمانی خدا پهن شده و فرقی نمی کند نیازمند باشی یا دستت به دهنت برسد همه را دور هم جمع کرده است.

این سفره جمع شدنی نیست + تصاویر

تفاوت ماه رمضان امسال با ماه رمضان سال های دیگر این بود اگر لقمه نانی است برای همه باشد.خاصیت کمک های مومنانه همین بود که نگذاریم سفره نیازمندی خالی نماند . علوی تبارها به شکرانه اینکه یک ماه توانسته اند عشق را در سنگر خدمت مشق کنند و در دفتر ایثار و معرفت یک ماه رمضان بیادماندنی را به ثبت برسانند، حال آماده می شوند تا  سومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه را در شب عیدفطر ،عید بندگی به نمایش بگذارند.

این سفره جمع شدنی نیست + تصاویر

این سفره جمع شدنی نیست و به گفته سردار بابایی فرمانده سپاه کربلا کمک های مومنانه در طول سال هم ادامه دارد. سرار بابایی با اشاره به اینکه در ۵۶نقطه از مازندران رزمایش کمک مومنانه برگزار شده، می گوید: ۳۰ قشر دراین رزمایش جامعه هدف بودند و تمام سپاه نواحی شهرستان ها این اقشار را مورد حمایت قرار دادند.

شناسایی جامعه هدف فقط از طریق نهادهای حمایتی نبوده است  بلکه پایگاه های مقاومت  هم در شناسایی جامعه هدف نقش موثری داشتند. کار پایگاه های مقاومت علاوه بر شناسایی اقشار کم برخوردار و آسیب دیده کرونایی، توزیع کمک های مومنانه هم بود، کمک های مومنانه که فقط شامل بسته های معیشتی نبودند بلکه این کمک ها شامل کارت های هدیه برای خرید لوازم مورد نیاز ،پرداخت اجاره بهاءپرداخت قبوض،وام قرض الحسنه،تهیه دارو ، خدمات مشاوره ای رایگان ، تهیه جهیزیه  و مشکلات معیشتی و کسب و کار افرادی که در ایام کرونا دچار  آسیب شدند، هم شده است.

سردار بابایی در این باره از کمک ۳۰۰ میلیارد ریالی مردم مازندران در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه خبر می دهد و خاطر نشان می کند:شماره حساب مجمع خیرین محرومیت زدایی برای کمک مومنانه اعلام شد و  همه نهاد‌ها گروه‌ها مبالغ خود را به این حساب‌ها واریز  می‌کنند که بخشی از مبالغ بصورت نقدی در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد و بخشی دیگر هم تبدیل به سبد کالا شده و به تاسی از سیره ائمه معصومین شبانه و آبرومندانه به دست نیازمندان می‌رسد.

این سفره جمع شدنی نیست + تصاویر

مرحله اول رزمایش کمک مومنانه قبل از اولین روز ماه رمضان شروع شد و  مرحله دوم این رزمایش در نیمه ماه مبارک رمضان به اجرا در آمد و مردم نجیب و نوع دوست مازندران در دومین مرحله به برکت نام کریم اهل بیت(ع) بالغ بر ۱۰۱ هزار بسته معیشتی را تهیه و به دست نیازمندان رساندند.مردمی که در هر دو هفته بالای هزاران بسته معیشتی را تهیه و آبرومندانه تحویل نیازمندان می دادند.

 سردار بابایی با اشاره به اینکه  از اوایل اسفندماه سال ۹۸ تا نیمه ماه مبارک شعبان ۶۰۰ میلیارد ریال در بخش‌های مختلف  هم به نیازمندان کمک شده است، یادآور می شود: این رزمایش  به نام رزمایش ایثار نام گرفته است که قبل از آن مردم و گروه های جهادی برای تولید لوازم بهداشتی پای کار آمدند و مازندران توانست در ۴۵ روز بیش از ۶ میلیون انواع لوازم پزشکی را تهیه و تولید و بین کادر درمانی و مردم  توزیع کند. 

این سفره جمع شدنی نیست + تصاویر

گزارش از : علی ابراهیمی گتابی

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها