مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

آزادسازی خرمشهر نشان داد ایران تسلیم هیچ قلدری نخواهد شد

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه ما فقط در مقابل پروردگار سر تعظیم فرود می‌آوریم گفت: دوران دفاع مقدس به ویژه آزادسازی سازی خرمشهر نشان داد که ایران اسلامی در برابر هیچ قلدری تسلیم نخواهد شد و با اقتدار مقابل دشمنان ایستاده است.
کد خبر: ۹۲۴۳۷۲۵
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام فقیه در آیین تجدید میثاق با شهدا به مناسبت سوم خرداد بازگویی رشادت‌های شهدا در آزاد سازی خرمشهر را برای نسل جوان ضروری دانست و افزود: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران با نقشه‌های مختلف درحال گمراه کردن جوانان هستند و بازگویی این رشادت‌ها نقش مهمی در خنثی سازی توطئه‌های آنان دارد.

وی به برگزار نشدن راهپیمایی روز قدس به روال سال‌های قبل اشاره  و بیان کرد: اگر به خاطر شیوع کرونا ویروس راهپیمایی نداریم، اما به روش‌های مختلف این روز را گرامی می‌داریم و در کنار مردم مظلوم جهان به ویژه فلسطین هستیم و انزجار خود را از جنایت‌های رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل اعلام می‌کنیم.

حجت الاسلام فقیه وحدت و همدلی مردم ایران را مثال زدنی عنوان کرد و افزود: رزمایش همدلی وکمک‌های مومنانه نشان داد که روحیه دوران دفاع مقدس هنوز هم درایران اسلامی وجود دارد و در شرایط سخت همه پشتیبان یکدیگر هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار