خبرهای داغ:

بیانیه بسیج مهندسین شهرستان سمنان به مناسبت روز جهانی قدس

بسیج مهندسین شهرستان سمنان به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه صادر کرد
کد خبر: ۹۲۴۳۷۲۶
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۶
به گزارش  سرویس مهندسین خبرگزاری بسیج از سمنان، بسیج مهندسین شهرستان سمنان به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه صادر کرد 

بسم الله الرحمن الرحیم
روز جهانی قدس یادگار ماندگار حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و نماد رویارویی تمامی حق در برابر تمامی باطل و مظهر حمایت جهانی از مردم رنج دیده فلسطین است. در روز قدس نه تنها ایران اسلامی وحدت و یکپارچگی خود را در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف به مثابه مسأله اول جهان اسلام به نمایش می‌گذارد، بلکه تمام جهان اسلام و سایر ملت‌های آزادی‌خواه و عدالت‌طلب نیز پرچم مقاومت و مبارزه با رژیم صهیونیستی را در این روز باشکوه بر می‌افرازند تا نقشه شوم معامله قرن نقش برآب شده و فلسطین آزاد از این موج سراسر خروش بیرون آید.
رژیم کودک کش صهیونیست باید بداند حکومت اسلامی و به ویژه مردم شریف و انقلابی ایران همواره از حقوق به حق ملّت فلسطین حمایت کرده و همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند: “مسئله فلسطین همچنان یک مسئله اصلی برای جمهوری اسلامی ایران است و هیچگاه از دستور کار نظام خارج نخواهد شد. مسئله فلسطین عرصه یک مجاهدت واجب و لازم اسلامی است و هیچ حادثه‌ای ما را از مسئله فلسطین جدا نخواهد کرد، لذا امسال اهمیت گرامیداشت روز قدس بیشتر از همیشه است و جهان اسلام و مجامع اسلامی باید قدرتمندانه‌تر از سال‌های قبل به یاری مردم مقاوم و مظلوم فلسطین بشتابند.
ملت بزرگ و سرافراز ایران اسلامی برای تداوم نهضت عاشورا، سربازان و سرداران بسیاری در عرصه‌های سیاسی، نظامی و علمی تقدیم کرده است که شهادت سردار سلیمانی در جوار سیدالشهداء علیه السلام از برترین‌های آن به شمار می‌آید. شهادت حاج قاسم اگرچه دردناک و جانکاه است؛ اما نوید بخش پیروزی نهایی و غلبه سپاه حق بر باطل خواهد بود و نه تنها خللی در اراده مستضعفان و سربازان لشگر حق وارد نمی‌شود؛ بلکه خط جهاد و مقاومت با انگیزه مضاعف به کار خود ادامه خواهد داد و پیروزی قطعی در انتظار مجاهدان این راه مبارک است و ادامه مبارزه و دست یافتن به پیروزی نهایی کام قاتلان و جنایتکاران را تلخ‌تر خواهد کرد.
دوباره یادآوری می‌کنیم آمریکای جنایتکار بداند با رفتن شهید سلیمانی به حول و قوه الهی کار او و راه او متوقف و بسته نخواهد شد و انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون او آلودند.
امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های ایجاد شده امکان برگزاری راهپیمایی سراسری وجود ندارد، اما با تدابیر اتخاذ شده برنامه‌های روز جهانی قدس به نحو احسن برگزار خواهد شد و در این روز شاهد فرمایشات رهبر حکیم انقلاب با امت جهان اسلام به صورت زنده خواهیم بود.
ما مهندسین بسیجی شهرستان سمنان با امید به آزادی فلسطین و برقراری عدالت در جهان، ضمن هشدار به رژیم صهیونیستی که شاید از موضوع محدودیت‌های حاصل از کرونا احساس سرخوشی نماید، از ملت‌های مسلمان بویژه ملت مسلمان ایران می‌خواهد پر قدرت‌تر از گذشته از هر طریقی، نگذارند این شادی کاذب به کام غاصبان قدس شریف، خوش آمده و با زنده نگه داشتن روز قدس، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام دارند و بدانند این وعده خداوند که «باطل ماندنی نیست»، قطعی است و به زودی اسرائیل از صحنه روزگار محو خواهد شد.
ما بسیجیان با مقتدای خویش پیمان می‌بندیم که آرمان و اهداف مان، همان آرمان و اهداف شهدایی، چون حسن تهرانی مقدم وحاج قاسم سلیمانی و سایر شهدای جبهه مقاومت و آزادی قدس شریف باشد و تا تحقق این آرمان از هیچ تلاش و مجاهدتی دریغ ننماییم؛ و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

بسیج مهندسین شهرستان سمنان.
ارسال نظرات
پر بیننده ها